اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دهکده گردشگری شمال تبریز:

دهکده گردشگری در شمال تبریز احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دهکده گردشگری شمال تبریز گفت: قسمت شمالی تبریز تبدیل به دهکده گردشگری می‌شود تا توانمندی‌های بالقوه در این منطقه بالفعل شود.

دهکده گردشگری در شمال تبریز احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا زعفرانی پیش‌ازظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه جاده ابریشم در جمع خبرنگاران افزود: قسمت‌های شمالی تبریز با وجود دارا بودن طبیعت بکر تاکنون به مقصد گردشگری تبدیل نشده‌اند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس تبدیل این منطقه به دهکده گردشگری امکان استفاده از قابلیت‌های منطقه را فراهم می‌سازد که این امر در دستور کار قرار گرفته است.

زعفرانی با بیان اینکه از نظر مکان‌یابی در استان، نقاط بسیاری برای سرمایه‌گذاری وجود دارند، خاطرنشان کرد: مجاورت این منطقه با جنگل‌های شمال تبریز از دلایل انتخاب آن به منظور سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود.

وی تنها خلاء موجود بر سر راه سرمایه‌گذاری در شمال تبریز را عدم وجود راه ارتباطی عنوان کرد و گفت: احداث اتوبان ارمنستان مشکل راه ارتباطی را حل کرده است.

سرمایه‌گذار دهکده گردشگری شمال تبریز ضمن تقدیر از سازمان میراث فرهنگی برای تمام حمایت‌های مادی و معنوی از سرمایه‌گذاران با تأکید بر اینکه قبل از درخواست برای دریافت هرگونه تسهیلات، شرکت خود را ملزم به انجام تعهدات در قبال پروژه می‌داند، اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح، در وهله نخست جذب گردشگر داخلی و سپس برون‌مرزی است.

زعفرانی با اشاره به اینکه فاز اول طرح از نیم فصل دوم آغاز خواهد شد، مساحت زمین اختصاص یافته به این پروژه را 70 هکتار اعلام کرد.

وی دهکده گردشگری شمال تبریز را شامل منطقه رفاهی، تفریحی- توریستی، اقامتی و خدماتی دانست و از قابلیت تبدیل آن به منطقه نمونه گردشگری خبر داد.

این سرمایه‌گذار با ابراز نارضایتی از کندی روال اداری طرح با وجود پیگیری‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: در صورت اتمام مراحل اداری، مشکلی در روند اجرای طرح وجود ندارد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول