اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی صورت می‌گیرد

افتتاح 670 واحد مسکونی خیرساز در شهر صدرا

خبرگزاری فارس: 670 واحد مسکونی خیرساز تا نیمه دوم سال جاری تحویل متقاضیان می‌شود.

افتتاح 670 واحد مسکونی خیرساز در شهر صدرا

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی انجمن خیرین مسکن‌ساز استان فارس، 11 نفر از خیرین و مسئولان موسسات خیریه شیراز، از پروژه 528 واحد مسکونی خیرساز در فاز یک شهر صدرا بازدید کردند و در جریان مراحل ساخت و زمان پیش‌بینی شده برای پایان یافتن و تحویل این واحدهای مسکونی به متقاضیان قرار گرفتند.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان فارس در این بازدید با تاکید بر اهمیت انجام بازدید و آگاهی بخشیدن به متقاضیان و کسب آخرین اخبار از پیشرفت امور اجرایی و نیز توجه به رعایت کیفیت و نظارت در زمان اجرای پروژه‌ها اظهار داشت: پروژه 528 واحدی خیرساز در سایت‌های تعریف شده مراحل پایانی عملیات داخلی و آغاز مراحل محوطه‌سازی را طی می‌کند و با آغاز عملیات محوطه‌سازی و صرف اعتباری معادل 1.5 میلیارد تومان تا پنج ماه آینده به شرط تامین زیرساخت‌ها شامل آب، فاضلاب، برق، گاز و آسفالت توسط سازمان‌های مسئول به بهره‌برداری نهایی می‌رسد.

به گفته شمس ارجمندی، تاکنون 90 درصد امور ساختمانی این پروژه‌ها انجام و با آغاز عملیات محوطه‌سازی و تامین انشعابات آب، فاضلاب، برق، گاز و همچنین اجرای آسفالت خیابان‌های منتهی به این پروژه‌ها امیدواریم هر چه سریع‌تر نسبت به اتصال شبکه‌های زیرساختی به این پروژه اقدام شود.

وی افزود: مشخصات این پروژه اسکلت بتونی و دارای واحدهای یک و دو خوابه به متراژ 75 و 90 مترمربع است که در نیمه دوم سال جاری به متقاضیان تحویل می‌شود.

این مسئول گفت: پروژه 670 واحدی در حال احداث شهر صدرا یکی از موفق‌ترین پروژه‌های مسکونی خیرساز در فارس است که به همت خیرین مسکن‌ساز از سرعت قابل توجهی برخوردار است.

ارجمندی اعتبار هزینه شده در کل 670 واحد مسکونی در شهر صدرا را تاکنون 16 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: سهم آورده متقاضیان به علاوه سهم پرداختی خیرین مسکن‌ساز، تسهیلات بانکی و استقراض از حساب 100 حضرت امام به صورت قرض‌الحسنه از جمله منابع تامین اعتبار این پروژه بوده است.

وی گفت: 528 واحد مسکونی در سه سایت جداگانه در فاز یک و 142 واحد مسکونی در فاز دو شهر صدرا توسط این انجمن در حال ساخت است.

در ادامه، مسئولان موسسات خیریه شیراز از سایت‌های مختلف محل احداث واحدهای مسکونی خیرساز در شهر صدرا نیز بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید ارجمندی با اشاره به توفیقات این انجمن در سراسر کشور خاطرنشان کرد: کار ساخت یک‌هزار واحد مسکونی دیگر به همت خیرین در سال جاری با جدیت آغاز می‌شود و این در شرایطی است که انجمن خیرین مسکن‌ساز فارس با سابقه هفت سال تلاش موفق بوده است تا 300 واحد مسکونی احداث شده را به متقاضیان در شهرهای شیراز، خرم‌بید و لارستان تحویل دهد.

مسئولان موسسات خیریه شیراز پس از بازدید و کسب اطلاعات لازم از روند اجرای امور، تلاش‌های انجام شده را مورد تقدیر قرار دادند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول