اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان:

برخی احزاب با عدول از اساسنامه‌ها در ورطه انحراف ‌افتادند

خبرگزاری فارس: دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان با بیان اینکه احزاب در ابتدا با صداقت و پایبندی به اصول وارد عرصه می‌شوند، گفت: عمل نکردن به اساسنامه‌ها و تغییر و تحولات پی‌ در پی، مسیر برخی احزاب را منحرف کرده است.

برخی احزاب با عدول از اساسنامه‌ها در ورطه انحراف ‌افتادند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عزت‌الله دهقان در جمع اعضای جامعه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در حسینیه الزهرای شهر یاسوج با تبریک فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه اظهار کرد: خداوند رجب و شعبان را برای فیض بردن از ماه رمضان قرار داد.

نماینده ادوار اول، دوم و هشتم مجلس شورای اسلامی بیان داشت: شرکت در جلسات تشکیلاتی نباید با هدف رسیدن به مطامع مادی و ظاهری باشد که اگر اینگونه شد رسالت و کارکرد اصلی خود را از دست خواهند داد و به فراموشی سپرده می‌شوند.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان ادامه داد: آن‌ چه که امروز در کشور داریم و به آن افتخار می‌کنیم همه از برکات نظام جمهوری اسلامی است و اینکه برخی سر و صدا می‌کنند انقلاب برای ما چه کرد نشان از بی‌خبری و ضعف اطلاعاتی و ناتوانی حافظه تاریخی آنان دارد.

دهقان ادامه داد: اگر نقبی به ایران قبل از اسلام بزنیم خواهیم دید که این امپراطوری کهن در بسیاری از مقوله‌ها از جمله عدالت اجتماعی در وضعیت بسیار بدی به سر می‌برده و با انسان‌ها به گونه‌ای دیگر که در شأن انسان نبوده برخورد می‌شده است.

این فعال فرهنگی عنوان کرد: وضعیت عربستان بدتر از ما بود که با آمدن آخرین فرستاده خداوند تحولی شگرف در رفتار انسان‌ها با یکدیگر به وجود آمد و همه آن ‌چه که امروز به ما یادگار رسیده از برکت فرهنگ متعالی اسلام است.

وی به انقلاب فرهنگی در کشور پس از پیروزی نهضت اشاره کرد و گفت: هر چند تا رسیدن به جایگاه واقعی خود فاصله بسیار داریم اما، باید پذیرفت که نسبت به گذشته انسان‌ها هویت خود را پیدا کردند و امروز زنان ما جایگاه از دست رفته خود را به نحو مطلوبی باز یافته‌اند.

دهقان از حجاب به‌عنوان یک مجاهدت یاد کرد و گفت: حجاب امروز زنان ما هیچ تفاوتی با مجاهدت و ایثارگری شهیدان ندارد.

نماینده سه دوره مجلس شورای اسلامی در ادوار گذشته تصریح کرد: اگر امروز دشمن نمی‌تواند از گزینه‌های روی میز خود که حمله نظامی در رأس آن قرار دارد استفاده کند، وحشت آنها از همین فرهنگ اسلامی بوده که حجاب بارزترین و کامل‌ترین نماد این فرهنگ است.

وی به وظیفه همه از جمله احزاب برای حرکت در مسیر نظام، انقلاب و رهبری اشاره کرد و گفت: احزاب در این میان نقش مهمی بر عهده دارند که باید با حفظ اصول ذره‌ای از آرمان‌ها و ارزش‌ها و تفکر و بینش امام و رهبری عدول نکنند.

دهقان به انحراف در مجموعه برخی احزاب اشاره کرد و گفت: احزاب در ابتدا خوب و صحیح وارد عرصه‌ می‌شوند و نیت آنها پاک و آرمانی است اما، در ادامه کار با عدول از اصول و اساسنامه‌ها در ورطه انحراف می‌افتند.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: به قدری تغییر و تحول و رفت و آمدها در احزاب زیاد می‌شود که افراد جدید با دستکاری در اساسنامه‌ها و عدول از بندهای پذیرفته شده آن‌ها، مسیر احزاب را به سوی انحراف تغییر می‌دهند که اکنون مشاهده می‌کنیم سرنوشت بسیاری از آنها به کجا کشیده شده است. 

انتهای پیام/ح10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول