اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب:

دهیاران از دخالت‌ در امور روستاها پرهیز کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار بناب از دهیاران خواست ضمن آشنایی با قوانین و مقررات، از هرگونه اقدام غیرقانونی و دخالت‌های بی‌مورد در مسائل روستاها پرهیز کنند.

دهیاران از دخالت‌ در امور روستاها پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی عصر امروز در همایش دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان بناب از شناسایی و آماده واگذاری بیش از 3 هزار و 400 هکتار زمین کشاورزی ملی به متقاضیان در این شهرستان خبر داد.

وی اظهار کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بناب با شناسایی و معرفی کشاورزان بیکار فاقد زمین آنها را برای رونق اشتغال و تولید در بخش کشاورزی تشویق و ترغیب کنند.

برقی از اختصاص 60 میلیارد ریال اعتبار به‌عنوان تسهیلات توسعه بخش کشاورزی بناب خبر داد و افزود: برای هر متقاضی واجد شرایط که با استفاده از زمین‌های ملی قابل واگذاری کشاورزی شهرستان به توسعه بخش کشاورزی منطقه کمک کند، 300 میلیون ریال تسهیلات داده می‌شود.

وی نخستین و مهم‌ترین وظیفه دهیاران را جمع‌آوری و دفع مناسب زباله‌های روستا و رسیدگی به بهداشت محیط روستا اعلام کرد و گفت: دهیاران با همکاری شبکه بهداشت شهرستان در این خصوص برنامه‌ریزی و همکاری کرده و ضعف‌های بهداشتی روستاها را برطرف کنند.

برقی همچنین از دهیاران خواست ضمن آشنایی با قوانین و مقررات، از هرگونه اقدام غیرقانونی و دخالت‌های بی‌مورد در مسائل روستاها پرهیز کنند.

انتهای پیام/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول