اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان‌شرقی خبر داد

ممیزی 95 درصد اراضی آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه 95 درصد اراضی استان ممیزی شده است، گفت: از کل مساحت اراضی ملی استان که 2.4 میلیون هکتار بوده بیش از 1.9 میلیون هکتار سند اخذ شده است.

ممیزی 95 درصد اراضی آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیروس داودی عصر امروز در همایش راهکارهای اجرایی حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی که با حضور مدیران منابع طبیعی 11 استان کشور در تبریز تشکیل شد، اظهار کرد: دقت در روند رسیدگی به پرونده‌های تداخلات اراضی موجب می‌شود حقوق دولت و بهره‌برداران بخش کشاورزی رعایت شود به نحوی که حقوق هیچ‌ یک از طرفین تضییع نشود.

وی افزود: این دستورالعمل وزیر جهادکشاورزی زمانی موفقیت‌‌آمیز خواهد بود که تعامل و همکاری بین ادارات کل منابع طبیعی و امور اراضی بیشتر شود و خوشبختانه روند تعاملات مطلوب است.

وی با اشاره به اینکه این دستورالعمل گامی مثبت در احقاق حق مردم و دولت است ابراز امیدواری کرد با مشارکت بین‌بخشی قدمی موثر در حفظ و حراست از منابع طبیعی و اراضی ملی برداشته شود.

مدیر کل منابع طبیعی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: نتیجه کارگاه‌های تبیین این دستورالعمل، باعث افزایش آگاهی‌ها و اطلاع از حقوق قانونی مشخص شده در آن است و اختلافات احتمالی نیز به کلی رفع می‌شود.

داودی با تشریح عملکرد این اداره کل گفت: در حال حاضر بیش از 95 درصد اراضی استان ممیزی شده است.

وی اضافه کرد: از کل مساحت اراضی ملی استان که 2.4 میلیون هکتار بوده بیش از 1.9 میلیون هکتار سند اخذ شده است.

انتهای پیام/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول