اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان قم:

اقدامات اساسی برای پیشگیری از جرائم انجام شود

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان قم بر انجام اقدامات اساسی در زمینه پیشگیری از جرائم و شتاب بخشیدن به مأموریت‌ها تاکید کرد.

اقدامات اساسی برای پیشگیری از جرائم انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کاظم مجتبایی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان قم که در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد با اشاره به آشنایی نسبی با شهر قم اظهار کرد: مدل مدیریتی بنده حاکمیت بر قلب‌ها بوده و به معنای آن نیست که جسم‌ها به حاشیه رانده شود بلکه باید مدیریت و انضباط پررنگ‌تر شود.

وی با تاکید بر برنامه‌‌ریزی هدفمند در زمینه جایگاه کنونی و آینده گفت: فضای عمیق و افق بلندی پیش روی ما قرار دارد و بر این اساس باید مشاهده کنیم که به چه آموزش‌هایی نیاز داریم.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم خاطر نشان کرد: انضباط و توزیع ماموریت‌ها و پرهیز از انحصارطلبی از دیگر اهداف مدیریتی بوده که هر مدیری باید از آن بهره‌گیری داشته باشد تا توزیع منطقی بین فعالیت‌ها صورت گیرد.

وی گفت: باید تعامل تعریف شده با نهادهای درون و بیرون سازمانی انجام شود تا در زمینه کنترل جرائم اقدامات اساسی صورت گیرد.

مجتبایی ادامه داد: سعی می‌کنیم با مسئولان سیاسی امنیتی، علما، سپاه و بسیج تعامل تعریف شده داشته باشیم تا بتوانیم از ظرفیت‌های آن‌ها در راستای پیشگیری از جرائم و شتاب بخشیدن به ماموریت‌ها استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: استان قم در کل دنیا مؤثر محسوب می‌شود، بنابراین لازم است از ظرفیت سیاسی، اجتماعی و عمرانی منطقه بهره‌برداری کرده تا بتوانیم خدمتی صادقانه داشته باشیم.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول