اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه استان بوشهر:

نایف گوی سبقت در ضدیت با مبارزان مسلمان را ربوده بود

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: نایف ولیعهد سابق عربستان در ضدیت با مبارزین مسلمان و استقلال کشورهای اسلامی و همراهی با استکبار و صهیونیسم گوی سبقت را از اسلاف خود ربوده بود.

نایف گوی سبقت در ضدیت با مبارزان مسلمان را ربوده بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر عبدالله فاتحی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تحولات عربستان سعودی اظهار داشت: آل سعود که بنا بر توصیه پدرشان سلطنت بر مردم مظلوم عربستان را موروثی کرده و به یکدیگر پاس می‌دهند در دوران پیری و فرسودگی به سر می‌برند و به تناوب میدان را خالی می‌کنند.

وی افزود: اختلاف بر سر جانشینی همیشه در این خاندان سایه افکنده است و در نهایت با دخالت بیگانگان افراد نشان شده و مورد نظر در رأس امور قرار می‌گیرند.

دبیر حزب مؤتلفه استان بوشهر تصریح کرد: اکنون که به یمن بیداری اسلامی در منطقه، مردم عربستان نیز در امور کشورشان دخالت می‌کنند قطعاً نمی‌گذارند این روند همچنان ادامه داشته باشد و روزی دست اجانب از سرزمین وحی کوتاه می‌شود.

فاتحی اظهار داشت: برخی مردم عربستان که از مرگ ولیعهد خوشحال شدند به این خاطر بود که متوجه شده‌اند که این خاندان سرسپردگی نسبت به دشمنان اسلام و تحقیر مردم را وظیفه خود می‌دانند، و از سوئی دیگر جنایات وهابیّت که با پشتیبانی فکری و مالی و ثروت ملی این مردم ستمدیده انجام می‌شود را مشاهده می‌کنند و می‌بینند که نفت بعنوان یکی از منابع مهم این کشور چگونه هزینه عیاشی افراد خاصی می‌شود و بوسیله بیت‌المال مسلمین به اسلام ناب محمدی ضربه می‌زنند و اسلام آمریکائی را ترویج می‌کنند.

دبیر حزب مؤتلفه استان بوشهر خاطر نشان کرد: نایف ولیعهد سابق عربستان در ضدیت با مبارزین مسلمان و استقلال کشورهای اسلامی و همراهی با استکبار و صهیونیسم گوی سبقت را از اسلاف خود ربوده بود به همین علت خوشحالی مردم در مرگ این شخص و ناراحتی دشمنان اسلام بیشتر شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی‌های شهید چمران اظهار داشت: وی پیروز میدان مبارزه با نفس و رادمرد میدان‌های نبرد در لبنان، فلسطین و جبهه‌های غرب و جنوب ایران است، شخصیّتی که با ذکر خدا و با یک دست قلم و دست دیگری سلاح در راه مبارزه با شیاطین لحظه‌ای نیاسود و تا فتح قلّه رفیع شهادت در راه خدا به مبارزه خود ادامه داد.

فاتحی گفت: شهادت این عارف مجاهد و ولایتمدار و استاد بسیجی را در حالی گرامی می‌داریم که در سی و یکمین سال عروجش، شاگردان و دست پروردگان او در حزب‌الله لبنان بعد از تحمیل شکست و ذلت بر ارتش اسرائیل چون کوهی استوار در مقابل آن ایستاده‌اند.

وی بیان کرد: ملت قدرشناس ایران اسلامی نیز با پشتیبانی از ولایت فقیه و مقاومت در برابر استکبار از خون شهدای خود پاسداری و انقلاب خود را به جهان صادر کرده است و با وجود فشار شدید دشمن، همچنان بر حق خود در داشتن انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای پای می‌فشارد.

دبیر حزب مؤتلفه استان بوشهر افزود: چنین انسان‌هائی استحقاق شهادت را دارند زیرا کسب مدال پر افتخار شهادت، هنر مردان خداست.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول