اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بورس منطقه‌ای فارس خبر داد

مبادله بیش از 5 میلیون سهم در بورس فارس

خبرگزاری فارس: مدیر بورس منطقه‌ای فارس گفت: در معاملات این هفته بورس منطقه‌ای فارس 5 میلیون و 62 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 15 میلیارد ریال مبادله شد.

مبادله بیش از 5 میلیون سهم در بورس فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، کرشمه ترابیان چهارشنبه‌ شب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: 49 درصد معاملات این هفته بورس مربوط به خرید سهام و مابقی مربوط به فروش سهام بوده و این سهام‌ها متعلق به 103 شرکت است.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت در مجموع 370 نفر اقدام به خرید سهم کرده‌اند و برای 73 نفر نیز کد سهامداری جدید صادر شده است.

مدیر بورس منطقه‌ای فارس خاطرنشان کرد: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های حفاری شمال، سایپا دیزل و ذوب آهن اصفهان با بیشترین اقبال برای خرید و سهام شرکت‌های بانک پاسارگاد، سرمایه‌گذاری خوارزمی و پتروشیمی اصفهان با بیشترین تقاضای فروش مواجه بودند.

وی تصریح کرد: همچنین سهام شرکت‌های پتروشیمی اراک، اوراق مشارکت نارنجستان و پتروشیمی خارک با بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های پتروشیمی اصفهان، بانک پاسارگاد و سرمایه‌گذاری خوارزمی با بیشترین ارزش ریالی فروش مواجه بودند.

ترابیان گفت: همچنین در معاملات امروز تالار بورس منطقه‌ای فارس یک ‌میلیون و 466 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 3 هزار و 253 میلیون ریال معامله شد که ارزش معاملات امروز نسبت به روز گذشته  123 درصد رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در پایان معاملات امروز سهام شرکت‌های سایپا دیزل، آذرآب و پتروشیمی اراک بیشترین تقاضای خرید و سهام شرکت‌های بانک پاسارگاد، سیمان فارس و خوزستان و زامیاد بیشترین تقاضای فروش را داشتند.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول