اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

پزشکان بخش خصوصی برای طرح پزشک خانواده توجیه شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان با بیان اینکه پزشکان بخش خصوصی برای طرح پزشک خانواده توجیه شوند گفت: سازمان نظام پزشکی باید این طرح را با جدیت پیگیری و اجرا کند.

پزشکان بخش خصوصی برای طرح پزشک خانواده توجیه شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان تیمور یزدان‌شناس سه‌شنبه شب در نشست هماهنگی طرح پزشک خانواده در کنگان اظهار داشت: اجرای طرح پزشک خانواده موجب ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه پزشکان بخش خصوصی برای طرح پزشک خانواده توجیه شوند افزود: سازمان نظام پزشکی باید این طرح را با جدیت پیگیری و اجرا کند و این کار با دعوت از پزشکان بخش خصوصی و توجیه آنها امکان‌پذیر است.

فرماندار کنگان ادامه داد: ما باید از تمام ظرفیت‌های موجود در منطقه برای اجرای این طرح استفاده کنیم و مجموعه فرمانداری نیز آمادگی هرگونه همکاری و کمک را برای اجرای این طرح بزرگ و ملی دارد.

مسئول گسترش شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان نیز گفت: باید دوباره به رسالت برنامه جلب مشارکت مردم و رابطین سلامت توجه کرد و هدف از اجرای این طرح در سطح جامعه را بیشتر مطالعه و در راستای همین اهداف گام برداریم.

ابراهیم خالدی افزود: برای ماندگاری بیشتر رابطین در این برنامه و جلوگیری از ریزش آنها باید آنها را شناخت و به توانایی‌های آنان در کمک به سیستم بهداشتی اطمینان کرد و به آموزش مهارت‌ها به آنان پرداخت.

وی یادآور شد: برنامه پزشک خانواده شهری قرار است در شهریور ماه در شهرستان اجرا شود و ضرورت دارد که با توجیه و آموزش رابطین بهداشتی در زمینه اطلاع‌رسانی به خانوارها و تبلیغات در مورد اجرای این برنامه در محلات شهر هر چه سریع‌تر اقدام شود.

خالدی تصریح کرد: حجم و کیفیت خدمات درمانی در کنگان طی چند سال اخیر رشد محسوسی داشته که امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

در ادامه نیز رابطین مشکلات خود را بیان و خواستار رفع مشکلات برای ارایه خدمات بهتر به رابطین مراکز بهداشتی درمانی شدند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول