اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین اولویت دشتستان است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین اولویت دشتستان است.

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین اولویت دشتستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلام‌حسین خسروی بعد از ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی بخش مرکزی شهرستان دشتستان اظهار داشت: توسعه و آبادانی ایران اسلامی از مهم‌ترین رویکردهایی است که پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در دستور کار دولت‌مردان قرار گرفته و از تمام توان در این راستا بهره جسته‌اند.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: در دولت‌های نهم و دهم عمران و آبادانی شهرها و روستاها سرعت بیشتری یافته و با بهره‌گیری از راهکارهای مختلف به صورت جهادی در این راستا اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته که ماحصل آن رفاه و آسایش مردم ایران اسلامی است.

خسروی با تاکید بر توسعه نقاط دورافتاده در سال‌های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بیان داشت: توجه به مناطق محروم و دورافتاده و خدمت‌رسانی به مردم این مناطق از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اقدامات دولت‌ها در سه دهه اخیر نمود این مساله است.

وی اضافه کرد: توجه به نیازهای روستاها و عمران و آبادانی روستاها و رفع محرومیت‌های روستاها از رویکرد‌های ارزشمندی است که شاهد آن بوده‌ایم.

این مسئول در تشریح این مسئله ابراز داشت: رشد چشمگیر امکانات رفاهی، فرهنگی و ... در روستاها از اقدامات ارزشمندی است که در نظام اسلامی شاهد آن بوده‌ایم.

فرماندار دشتستان با اشاره به شاخص‌های توزیع اعتبارات شهرستان دشتستان عنوان کرد: شاخص‌های مهم توزیع اعتبارات در شهرها و روستاهای شهرستان دشتستان توجه به برطرف کردن نیازهای مهم و اساسی هر منطقه است و تمامی برنامه‌ریزی‌های مسئولان در این راستا صورت پذیرفته است.

خسروی با اشاره به اهمیت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در سال جاری اذعان داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و اولویت‌دار هر بخش از رویکردهای مهم مسئولان شهرستان دشتستان در سال جاری است.

بخشدار مرکزی دشتستان نیز در ادامه گفت: بخش مرکزی یکی از بخش‌های مهم شهرستان دشتستان از نظر موقعیت جغرافیایی و بعد جمعیتی است و نیازمند توجه خاص به بعد عمرانی است.

حیدر دانافرد بیان داشت:‌ در حوزه‌های آبخیزداری، کشاورزی، فرهنگی و عمرانی 137 طرح در سال 91 برای این بخش پیشنهاد شده است.

دانافرد در تشریح تقسیم این پروژه‌ها اظهار داشت: این پروژه‌های پیشنهادی برای 23 روستا با 16 دهیاری و شهر دالکی تعریف شده است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول