اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاچاقچی سیگار در سلماس دستگیر شد

استفاده از دستگاه دودزا برای فرار از دست پلیس

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی سلماس از کشف 6200 پاکت سیگار قاچاق و دستگیری قاچاقچی این سیگارها که با نصب دستگاه دودزا در خودروی خود و انتشار دود غلیظ هر بار از دست پلیس می‌گریخت، خبر داد.

استفاده از دستگاه دودزا برای فرار از دست پلیس

شاهرخ بختیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: طی دو روز گذشته در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالاهای ممنوعه در پی دریافت اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه قاچاقچیان اقدام به قاچاق مشروبات الکلی و انواع سیگار خارجی می‌کنند بلافاصله مراتب در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی انتظامی سلماس قرار گرفته و به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند فرد مورد نظر را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی سلماس در تشریح این عملیات گفت: این قاچاقچی از مدتها پیش مورد تعقیب ماموران مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی سلماس بود ولی با بکارگیری شیوه‌ای خاص از دست ماموران می‌گریخت، اما بالاخره ماموران با انجام یک عملیات در دو روز گذشته در قالب طرح مهار و به ‌کارگیری شگردهای خاص پلیسی وی را دستگیر و از خودروی وی 6200 پاکت انواع سیگار خارجی کشف و ضبط شده است.

بختیاری افزود: قاچاقچی دستگیر شده که غیربومی بوده، با جعل پلاک خودرو و نصب دستگاه دودزا در خودروی مورد نظر در هنگام تعقیب پلیس با انتشار دود غلیظ از دست ماموران می‌گریخت.

وی ادامه داد:‌ ماموران در انجام عملیات با کمین در دو نقطه مختلف در مسیر تردد این خودرو، راننده را که با بی‌توجهی و با استفاده از دستگاه دودزا قصد فرار داشت با شگردهای خاص پلیسی پس از تیراندازی هوایی و با رعایت قانون به کارگیری سلاح به طرف لاستیک خودرو تیراندازی کرده و موفق شدند که خودرو را متوقف کنند.  

بختیاری تصریح کرد: در این زمینه تعداد یک دستگاه خودرو پ‍‍ژو پارس توقیف و عامل اصلی دستگیر شد و شخص دیگر نیز که از تاریکی شب استفاده کرده و از محل گریخته است مورد تعقیب پلیس آگاهی شهرستان می‌باشد.  

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول