اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان خبر داد

کشف 1175 کیلو مواد افیونی در هرمزگان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان از کشف یک هزار و 175 کیلوگرم مواد مخدر، دستگیری 71 قاچاقچی و انهدام سه باند طی هفته گذشته در این استان خبر داد.

کشف 1175 کیلو مواد افیونی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سیداحمد خدایی ظهر امروز در نشستی با تشریح برنامه هفتگی مجموعه تحت فرماندهی خود با بیان اینکه تمامی مرزها و نقاط مستعد قاچاق در استان تحت نظر و کنترل ماموران مبارزه با مواد مخدر است، اظهار داشت: طی ماه‌های اخیر پلیس هرمزگان به دستاوردهای خوبی در این راستا دست یافته است.

وی به کشفیات هفته گذشته اشاره کرد و افزود: کشف یک تن و 175 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی چند عملیات در هفته گذشته بی‌شک از دستاوردهای قابل توجه پلیس مبارزه با مواد مخدر است.

خدایی ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری یگان‌های انتظامی شهرستان‌ها با هدف مقابله با پدیده شوم قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ با انجام فعالیت شبانه‌روزی و اجرای طرح پاک‌سازی موفق شدند 18 دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر را شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: مأموران پر تلاش نیروی انتظامی استان در مدت یاد شده سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر را شناسایی و در این زمینه 71 نفر از عوامل و عناصر توزیع مواد مخدر را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان با بیان اینکه دشمنان در راستای ادامه جنگ فرهنگی خود علیه کشور، توزیع و گسترش مواد مخدر را در دستور کار دارند، افزود: باید خانواده‌ها نهایت دقت و کنترل را در این زمینه داشته باشند و مراقب باشند فرزندانشان در دام سوداگران مرگ و مواد مخدر گرفتار نشوند.

این فرمانده انتظامی گفت: پلیس با تمام توان، تلاش و نیروی خود را به کار گرفته است تا با این پدیده به بهترین نحو ممکن مقابله کند اما باید توجه داشت که آموزش و آگاهی‌بخشی به جامعه مهم‌ترین نقش را در کاهش تقاضا برای مصرف مواد دارد.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول