اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آخرین وضعیت استاد نی از زبان یکی از شاگردانش

نی هم‌چنان چشم انتظار استاد کسایی است

خبرگزاری فارس: حسن کسایی که استاد موسیقی ایران است از چند ماه پیش تاکنون بر بستر بیماری است و نی هم‌چنان چشم‌ انتظار نواختن استاد است.

نی هم‌چنان چشم انتظار استاد کسایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، وی که سال‌ها است مبتلا به سرطان پروستات شده است هم‌اکنون در منزل خود در بالین بیماری به سر می‌برد.

منوچهر غیوری نوازنده موسیقی ایران که نزدیک به 40 سال است در نزد وی شاگردی می‌کند و در حال حاضر بر بالین استاد کسایی است، در ارتباط با آخرین وضعیت بیماری وی اظهار داشت: ایشان از نظر جسمی در حال خوبی به سر نمی‌برند و به دلیل اینکه ریه‌های ایشان ناراحت هستند، اجازه ملاقات به کسی داده نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه استاد کسایی گاهی کسی را به خاطر نمی‌آورند، بیان داشت: هنردوستانی که مشتاق دیدار ایشان هستند، به دلیل مراعات حالشان درخواست ملاقات نداشته باشند و برایشان دعا کنند.

نوازنده موسیقی ایران با بیان اینکه استاد بسیار کم حرف می‌زند و در حالت نیمه کما به سر می‌برد، اما به قطع صحبت‌ها را می‌شنود، تصریح کرد: رابطه ما به صورت پدر و فرزندی بوده و چیزهایی از ایشان دیدم که به جرأت می‌گویم مرید و عاشقشان هستم و همیشه دوستشان دارم.

وی تأکید کرد: خانم کسایی همانند پروانه‌ای به دور ایشان می‌چرخد و با مراقبت‌هایشان سختی بیماری را برای این بزرگوار کم‌تر می‌کند و حضور ما تنها دل‌گرمی بیش نیست.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول