اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فردوس خبر داد

کاهش 10 درصدی مصرف بنزین پس از هدفمندی یارانه‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان فردوس از کاهش 10 درصدی مصرف بنزین پس از اجرای هدفمندی یارانه‌ها در این شهرستان خبر داد.

کاهش 10 درصدی مصرف بنزین پس از هدفمندی یارانه‌ها

معصومه پاکدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس، اظهار کرد: در طول یک‌ سال پس از اجرای هدفمندی یارانه‌ها مصرف بنزین در شهرستان فردوس نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 10 درصد،‌معادل یک‌میلیون و 668 هزار لیتر نسبت به مدت مشابه سال قبل از هدفمندی یارانه‌ها کاهش یافت.

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فردوس افزود: بیشترین فروش بنزین سال گذشته در شهریورماه با یک‌میلیون و 780 هزار لیتر بنزین و کمترین فروش در دی‌ماه با یک‌میلیون و 86 هزار لیتر بوده است.

پاکدل با اشاره به قرارگرفتن ماه مبارک رمضان در تیرماه سال گذشته تصریح کرد: پس از اتمام ماه مبارک رمضان و آغاز مسافرت‌ها در شهریورماه میزان توزیع و فروش بنزین نسبت به سایر ماه‌های سال افزایش چشمگیری داشت.

وی اظهار داشت: شهرستان فردوس دارای دو جایگاه پخش فرآورده‌های نفتی، یک جایگاه فروشندگی بنزین و در مجموع دارای تعداد 19 نازل بنزین است.

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فردوس با اشاره به احداث دو جایگاه سی ان جی در شهرستان فردوس گفت: کاهش میزان مصرف بنزین با فروش گاز به خودروها جبران شده است.

پاکدل افزود: متقاضیان زیادی برای احداث جایگاه پخش فرآورده‌های نفتی به این شرکت مراجعه کرده‌اند که در صورت تأیید برای انجام استعلامات اقدام می‌شود و پیگیری ادامه امور و صرف هزینه برای احداث جایگاه به عهده خود متقاضی است.

وی تصریح کرد: پس از اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها مصرف نفت گاز 11 درصد، نفت سفید 61 درصد، نفت کوره 11 درصد و گاز مایع 57 درصد نسبت به سال قبل از اجرای هدفمندی یارانه‌ها در سطح شهرستان کاهش یافته است.

انتهای پیام/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول