اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

ترویج فرهنگ زیارت بهترین روش مبارزه با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی گفت: ترویج و گسترش فرهنگ زیارت بهترین روش مبارزه با جنگ نرم است.

ترویج فرهنگ زیارت بهترین روش مبارزه با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی ظهر امروز در اردوی آموزش تربیت مبلّغ زیارت در اردوگاه مازندران مشهد اظهار کرد: باید ما به همه ترفندهای دشمن مسلط باشیم تا جلوی انحرافات را بگیریم.

وی افزود: انحراف کاذب تبلیغ دشمن است که در کنار عرفان حقیقی به تبلیغ عرفان کاذب می‌پردازد و بهترین راه مبارزه با آن افزایش بصیرت است که این امر با زیارت ائمه اطهار به آسانی دست یافتنی است، چرا که زیارت معرفت انسان را بالا می‌برد.

استاندار خراسان‌رضوی تاکید کرد: امروز معرفت و بصیرت نیاز حیاتی و اساسی ما است و این زیارت است که ما را در مقابل تهاجم فرهنگی حفظ می‌کند.

وی زیارت امام رضا(ع) را فرصتی مغتنم برای دست‌یابی به اهداف اسلام و هم‌چنین تزکیه روحی و معنوی دانست و گفت: ما باید از این فرصت استفاده کنیم و نسل جوان را با استفاده درست از زیارت در مقابل جنگ نرم دشمن بیمه کنیم.

صلاحی افزود: ما اسلام ناب را در اطاعت از ولی‌فقیه می‌دانیم و در همه عرصه‌ها ملاک تشخیص و فرمایش مقام معظم رهبری است و امروز وحدت در محوریت ایشان است و ایشان پیوسته به امام رضا(ع) متوسل می‌شوند.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام سیدمحمود مرویان‌حسینی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه پیمان امت اسلامی با زیارت فراهم می‌شود، اظهار داشت: زیارت گسترش دهنده فضیلت‌ها و ارزش‌ها است.

مرویان‌حسینی گفت: از نظر امام رضا(ع) دو مولفه برای زیارت مطلوب و اثربخش وجود دارد که می‌تواند فقر جامعه را تحت‌الشعاع قرار دهد که مولفه اول آن است که انسان امام را از سر شوق، نیاز و عطش و معرفت زیارت کند و مولفه دیگر آن است که به اهداف و آرمان‌های امام باورمند باشد.

انتهای پیام/ب20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول