اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر مشهد:

باید جزیره ابوموسی را به تمام دنیا بشناسانیم

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: امروزه این خطه در میان کشورهای دنیا مطرح شده است و ما نیز باید ابوموسی را به تمام دنیا بشناسانیم.

باید جزیره ابوموسی را به تمام دنیا بشناسانیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از شورای اسلامی شهر مشهد، عباس شیرمحمدی در پنجاه و هفتمین اجلاس شورای‌عالی استان‌ها با بیان اینکه در مورد ابوموسی ما تاوان بی‌توجهی‌های قبلی خود را می‌دهیم، اظهار کرد: باید توجه بیشتری به این جزیره شود و صرف یک نام‌گذاری نمی‌تواند برای معرفی این جزیره کافی باشد.

وی ادامه داد: در 15 سال گذشته در میان کشورهای منطقه خلیج فارس نامی از دبی به میان نمی‌آمد اما امروزه این خطه در میان کشورهای دنیا مطرح شده است، ما نیز باید ابوموسی را به تمام دنیا بشناسانیم.

وی با بیان اینکه نباید به نام‌گذاری اکتفا کنیم، زیرا این موضوع   ابتدایی‌ترین گام برای توجه به این جزیره ایرانی است، تصریح کرد: برگزاری این اجلاس فرصتی مناسب برای تبادل نظر و رایزنی در زمینه یک سری مسائل مهم به شمار می‌آید.

شیرمحمدی افزود: در این اجلاس علاوه بر انتقال تجربیات، یک سری طرح‌ها به مجلس و هیئت دولت برای بررسی و تصویب ارسال می‌شود.

شیرمحمدی از شورای‌عالی به عنوان عصاره شوراهای کشور یاد کرد و افزود: با چنین جایگاه رفیعی، شورای‌عالی استان‌ها باید همواره با دولت و مجلس هماهنگ باشند.

یکی از مهم‌ترین دستور کارهای این اجلاس بررسی نام‌گذاری یکی از معابر و خیابان‌های اصلی شهرهای کشور به نام ابوموسی بود.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول