اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در اصفهان

جمعیت و طبقات اجتماعی اصفهان در عصر صفوی بررسی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون مرکز اصفهان‌شناسی و خانه فرهنگ ملل گفت: فردا در کتابخانه مرکزی شهرداری استان اصفهان ساختار اجتماعی، جمعیت و طبقات اجتماعی اصفهان در عصر صفوی بررسی می‌شود.

جمعیت و طبقات اجتماعی اصفهان در عصر صفوی بررسی می‌شود

علیرضا مساح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: یکی از موارد مهم در شناخت یک مجموعه شهری، شناخت وضعیت تاریخ اجتماعی آن است.

وی با بیان این مطلب افزود: به همین منظور فردا ساعت 18 در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان جلسه‌ای با حضور عل‌ اکبر جعفری عضو هیئت علمی گروه تاریخ دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

معاون مرکز اصفهان‌شناسی و خانه فرهنگ ملل با اشاره به اینکه باورهای عمومی رایجی در محلات اصفهان در عصر صفوی وجود دارد، تصریح کرد: این مرکز با برگزاری این نشست سعی به بررسی ساختار اجتماعی، جمعیت و طبقات اجتماعی و برخی از همین باورهای عمومی در عصر صفوی دارد.

وی اصفهان را به عنوان یکی از شهرهای تاریخی دانست و ادامه داد: اصفهان دارای مراحل رشد و نمو اجتماعی متفاوتی بوده است و دوره صفویه یکی از دوره‌های اوج تحولات اجتماعی شهر اصفهان است.

به گزارش فارس، علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ 25 خردادماه سال جاری برای شرکت در این نشست به کتابخانه مرکزی شهرداری استان اصفهان مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 2208180 تماس بگیرند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول