اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور استان اردبیل:

14 نقطه حادثه‌خیز شهر اردبیل اصلاح شده است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: با تلاش شهرداری و پلیس راهور استان اقدام به اصلاح 14 نقطه حادثه‌خیز در داخل شهر اردبیل کردیم.

14 نقطه حادثه‌خیز شهر اردبیل اصلاح شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی مریخی ظهر امروز در جلسه ایمنی راه‌ها در اردبیل اظهار داشت: در دو ماه اول امسال 154 فقره تصادف درون شهری رخ داده که ما 42 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته‌ایم.

وی با یادآوری اینکه سقف پرداختی خسارت در محل حادثه تا 3 میلیون تومان افزایش یافته است، تصریح کرد: با احتساب این شرایط 156 تصادف خسارتی به کمتر از 31 فقره رسیده است که یک کاهش قابل توجهی را در حدود 125 درصد شاهد هستیم.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل مجموع تصادفات دو ماه اول سال گذشته را 353 فقره اعلام کرد و گفت: این رقم در دو ماه امسال به 185 فقره کاهش یافته که یک تعدیل 48 درصدی را شاهد هستیم.

مریخی در خصوص تعداد کشته‌ها در تصادفات درون شهری نیز یادآور شد: پنج نفر در دو ماه اول امسال در تصادفات درون شهری استان اردبیل جان باخته‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل با چهار نفر کاهش کشته‌ها در تصادفات درون شهری مواجه هستیم.

این مسئول بیشترین تصادفات را مربوط به عابرین پیاده و موتور‌سیکلت و علت تصادف را نیز بی‌توجهی به جلو و رعایت نکردن سرعت مطمئنه اعلام کرد و بیان داشت: با افزایش جرایم رانندگی یک خودرو کنترلی را در کاهش و تعدیل تصادفات و افزایش ایمنی و ضریب رانندگی مناسب شاهد هستیم که امیدواریم همین روند تقویت شود.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل موضوع اصلاح برخی از دور برگردان‌ها و نقاط حادثه‌خیز را یادآور شد و ادامه داد: همچنان کمر‌بندی اردبیل به رغم خط‌کشی و لکه‌گیری انجام شده ناامن است و برخی از تصادفات تاسف‌بار در این محور رخ می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مریخی از تقویت دوربین‌های نظارتی و کنترلی در محورهای اصلی خبر داد و اظهار داشت: در شهر سرعین با برخی از مشکلات به ویژه هسته مرکزی شهر و خیابان اصلی روبرو بودیم که سعی می‌کنیم با اصلاح رفوژ و دور برگردان‌ها و همچنین برقراری سرعت‌گیر‌ها این مشکلات را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول