اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای تبیین مواضع سازمان بسیج دانشجویی کشور:

ردای سروری جهان عرب به تن وهابیون گشاد است

خبرگزاری فارس: عضو شورای تبیین مواضع سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه بیداری اسلامی به قلب عربستان رخنه کرده است،‌ گفت: ردای سروری جهان عرب جامه گشادی است که بر تن وهابیون می‌گرید.

ردای سروری جهان عرب به تن وهابیون گشاد است

وحید کوچک‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد با اشاره به زیاده‌گویی‌های سعودی‌ها در مسائل بین‌المللی به ویژه در مسئله سوریه، گفت: اربابان صهیونیست وهابیون به دنبال اجرای برنامه‌های آنها و در پی ‌ایجاد جنجال سیاسی در منطقه هستند.

عضو شورای تبیین مواضع سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه پادشاهان عیاش سعودی بهتر است به جای دخالت در مناسبات سیاسی به تدبیر در حرم‌سراهای خود بپردازند، افزود: ردای سروری جهان عرب جامه گشادی است که بر تن وهابیون می‌گرید.

کوچک‌زاده هدف عربستان از فشار بر سوریه را تأمین خواسته‌های صهیونیزم جهانی دانسته و بیان داشت: مفتی‌های صهیون‌مآب وهابی به همراه زمامداران عیاش سعودی به دنبال برآورده ساختن امیال و اجرای نقشه‌های شیطانی آنها هستند و سعی دارند برده‌هایی خوب برای ارباب صهیونیست خود باشند.

این فعال سیاسی اضافه کرد: خام‌اندیشی است، اگر عده‌ای تصور کنند که شیطان بزرگ و اعوان و انصارش به فکر مردم هستند، چرا که اگر این‌ طور باشد، باید نظام سیاسی آمریکا و عربستان و دیگر هم‌پیمانان شیطانی‌اش دچار دگرگونی شوند و دیکتاتوری جدید صهیونیزم با نام دموکراسی دروغین از بین برود.

وی با بیان اینکه موج بیداری اسلامی به قلب عربستان و حکومت نامشروع و ضد اسلامی آن رخنه کرده است عنوان داشت: به فضل الهی پایه‌های ظلم و ستم دیکتاتورها که هم‌اکنون لرزان شده است به زودی فرو خواهد ریخت و به زودی شاهد شکل‌گیری کشورها براساس عدالت و خواست مردم خواهیم بود.

عضو شورای تبیین مواضع سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: فروپاشی نظام‌های دیکتاتوری مبتنی بر دموکراسی دروغین و فریبنده لیبرال که تنها به دنبال ظلم و تعدی به حقوق مردم می‌باشند نزدیک است و نظم نوین جهانی شکل خواهد گرفت که در سایه مودت و برادری و عدالت خواهد بود.

عضو شورای تبیین مواضع سازمان بسیج دانشجویی کشور در ادامه با بیان اینکه ملت‌ها در سیر شتابانی در حال راه پیمودن به سمت عدالت هستند، عنوان داشت: بازگشت دوباره ملت‌ها به فطرت الهی سرنوشت محتوم جامعه بشری خواهد بود که این امر در موج عظیم بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و بیداری انسانی در اقصی نقاط عالم به وضوح دیده می‌شود و ملت‌ها حکام دیکتاتور خود را به زیر خواهند کشید و جامعه جهانی بر محور حق و عدالت شکل می‌گیرد.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول