اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌‌شرقی خبر داد

اختصاص 10 درصد کل پرونده‌های ثبت سفارش کالای کشور به آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه 10.97 درصد کل پرونده‌های ثبت سفارش شده در کشور متعلق به استان است، گفت: در اردیبهشت‌ماه امسال استان رتبه نخست کشور را در ثبت سفارش کالا کسب کرد.

اختصاص 10 درصد کل پرونده‌های ثبت سفارش کالای کشور به آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط‌عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی، صادق نجفی اظهار کرد: تعداد پرونده‌های تشکیل شده در اردیبهشت امسال 2002 مورد بوده است که درآمد حاصل از این تعداد پرونده بیش از 4 میلیارد و 745 میلیون و 836 هزار ریال بوده است.

وی، ارزش دو هزار و دو مورد پرونده ثبت سفارش آذربایجان‌شرقی را، 781 میلیون و 623 هزار و 594 دلار عنوان کرد و ادامه داد: 10.97 درصد کل پرونده‌های ثبت سفارش شده در کشور متعلق به آذربایجان‌شرقی است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهارداشت: 219 پرونده واردات در مقابل صادرات، 29 پرونده بدون انتقال ارز بند 9 ماده 38، 10 مورد پرونده بدون انتقال ارز از محل قانون نوسازی صنایع، 302 پرونده ارز سیستم بانکی، یک‌هزار و 233 پرونده ارز محل ارز مرجع و 209 مورد پرونده از محل ارز غیر مرجع بوده است.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول