اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پزشکی و ورزشی نوشهر خبر داد

احداث کلینیک ضایعات ورزشی در نوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پزشکی و ورزشی نوشهر از احداث کلینیک ضایعات ورزشی در این شهرستان خبر داد.

احداث کلینیک ضایعات ورزشی در نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، سید ابراهیم موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران ورزشی این شهرستان بیان داشت: یکی از مشکلاتی که در ورزش برای ورزشکاران پیش می‌آید آسیب‌های ورزشی است که بعضا به علت عدم آگاهی و اطلاع لازم برخی مربیان می‌تواند بر شدت آن آسیب دیدگی در ورزشکار بیفزاید.

وی اظهار داشت: با برگزاری کلاس‌های آسیب‌شناسی بدن و استقبال بسیار خوب مربیان، قهرمانان، ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی در سطح شهرستان نوشهر، اکنون علم مربیان و اهالی ورزش نوشهر نسبت به چگونگی برخورد با ورزشکار آسیب‌دیده و انتقال وی به مراکز درمانی برای درمان افزایش پیدا کرده است.

رئیس هیئت پزشکی و ورزشی نوشهر ادامه داد: به‌زودی کلینیک ضایعات ورزشی در نوشهر احداث می‌شود و استان نیز با این موضوع موافقت کرده است و قول ارائه تجهیزات این کلینیک را نیز داده است.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم برای انتخاب مکان موقت این کلینیک در نوشهر نیز انجام پذیرفت و تا پایان سال 91 کلینیک ضایعات ورزشی در نوشهر راه‌اندازی و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته رئیس هیئت پزشکی و ورزشی نوشهر، بعد از ساری، شهرستان نوشهر نخستین شهر در مازندران است که درخواست احداث این کلینیک را داشته است.

وی با بیان اینکه نوشهر از پاک‌ترین شهرها از نظر وضعیت پزشکی و عرضه مکمل‌ها است، بیان داشت: بازرسی‌های متعددی از سوی ستاد نظارت بر سلامت باشگاه‌های ورزشی در سطح شهرستان نوشهر با حساسیت خاصی دنبال می‌شود.

رئیس هیئت پزشکی و ورزشی نوشهر در پایان گفت: در مواردی همچون بیمه‌های ورزشی، داروهای غیرمجاز و عوارض آن به صورت مستقیم مشاوره داده می‌شود تا جلوی سودجویی‌های احتمالی گرفته شود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول