اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی:

راز سرقت‌های زنجیره‌ای منازل تبریز فاش شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه پلیس با انهدام باند سارقان موفق به کشف 32 فقره سرقت زنجیره‌ای منازل شد، گفت: شگرد سارقان این سرقت‌ها دیلم‌اندازی درب ورودی واحدهای مسکونی بود.

راز سرقت‌های زنجیره‌ای منازل تبریز فاش شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، قنبر مداحی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی افزایش وقوع سرقت از منازل در سطح شهر تبریز در سال گذشته و به‌خصوص اواخر سال 90 و عید امسال، پرونده‌ها از کلانتری‌های کلانشهر تبریز واصل و در تیم مبارزه با سرقت منزل تحت رسیدگی بود.

وی تصریح کرد: شگرد سارقان این سرقت‌ها دیلم‌اندازی درب ورودی واحدهای مسکونی بود.

مداحی ادامه داد: کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت منزل اقدام به بررسی کارشناسانه علمی و فنی صحنه‌های سرقت و جمع‌آوری دلایل و مدارک و تجزیه و تحلیل شگرد متهمان کردند.

وی افزود: در این بین، تصویری از سارق احتمالی در آیفون یکی از مالباختگان توجه کارآگاهان را جلب کرد و با تطبیق عکس در سامانه‌های موجود از جمله سوابق اسمی، گذرنامه و گواهینامه متهم با هویت "مازیار-و" اهل و ساکن کرج مورد شناسایی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: با جستجوی نامبرده در اطلاعات زندان‌ها و آگاهی‌های سراسر کشور مشخص شد وی به اتفاق چند نفر دیگر توسط پلیس آگاهی کرج دستگیر شده است که با اخذ نیابت قضایی، نامبرده به اتفاق سه نفر دیگر با هویت‌های "روح الله-الف"، "داریوش-الف"، "رسول-م" از زندان کرج تحویل گرفته شدند.

وی گفت: در بازجویی‌های به‌عمل آمده، متهمان به 32 فقره سرقت از منازل در شهرستان تبریز اعتراف کردند که تمام مالباختگان شناسایی شده و بازسازی صحنه‌ها صورت گرفت.

مداحی با اشاره به اینکه ارزش تقریبی اموال بالغ بر 10 میلیارد ریال است، افزود: تمام متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان در آسیب‌شناسی جرائم مذکور گفت: سارقان اکثراً در اوایل شب منازل ویلایی که خالی از سکنه بوده و چراغ آنها خاموش بوده را برای سرقت انتخاب می‌کردند.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول