اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

ضرب‌الاجل اخوان‌المسلمون به کمیته عالی انتخابات

نامزد اسلامگرای انتخابات مصر با اختلاف زیاد از نامزد غربگرا پیش است

خبرگزاری فارس: براساس نتایج غیررسمی که شبکه پرس تی‌ وی اعلام کرد، نامزد اخوان‌المسلمون موفق شده است 78 درصد مجموع آرای ریخته شده به صندوق‌ها در خارج از کشور را به خود اختصاص دهد.

نامزد اسلامگرای انتخابات مصر با اختلاف زیاد از نامزد غربگرا پیش است

به گزارش فارس به نقل از روزنامه الیوم السابع،‌ "یاسر علی"،‌ سخنگوی ستاد انتخاباتی محمد مرسی،‌ نامزد جماعت اخوان المسلمون مصر اعلام کرد که مرسی موفق شده است،‌ در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری مصر در عربستان بر 90 درصد آرا دست یابد.

وی در ادامه افزود: مرسی در انتخابات ریاست جمهوری مصر در قطر نیز 82 درصد آرا و احمد شفیق نیز 18 درصد آرا را کسب کرده است.

سخنگوی حزب "آزادی و عدالت" در ادامه با اشاره به کوتاهی و قصور کمیته عالی انتخابات ریاست جمهوری مصر در اعلام نتایج انتخابات شعب خارج از کشور گفت: آزادی و عدالت 24 ساعت به این کمیته وقت می‌دهد تا نتایج نهایی و رسمی این انتخابات را اعلام کند.

یاسر علی در ادامه تاکید کرد در صورتی‌که ظرف مهلت اعلام شده این کمیته نتایج را اعلام نکند، تلاش‌هایی را که برای تحریف و تقلب در انتخابات صورت می‌گیرد را برملا خواهد کرد.

کنسولگری‌ها و سفارتخانه‌های مصر در کشورهای مختلف جهان نتایج غیر رسمی از انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کردند که بر اساس آن محمد مرسی موفق شده است در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور با اختلاف بسیار زیاد از احمد شفیق پیشی بگیرد.

براساس نتایج غیررسمی که شبکه پرس تی‌ وی اعلام کرد، نامزد اخوان‌المسلمون موفق شده است 78 درصد مجموع آرای ریخته شده به صندوق‌ها در خارج از کشور را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول