اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا صورت می‌گیرد

سفر تورگردانان مالزیایی به شیراز

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری فارس از سفر هیئتی عالی از تورگردانان کشور مالزی در فردا و پس‌فردا به شیراز خبر داد.

سفر تورگردانان مالزیایی به شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهران سوخکیان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ایجاد تعامل موثر با کشورهای موفق در حوزه گردشگری و بنا به پیشنهاد سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور مالزی و استقبال استاندار فارس، هیئتی متشکل از تورگردانان حرفه‌ای کشور مالزی و تعدادی از اصحاب رسانه آن کشور «گروه ماتا» از جاذبه‌های گردشگری استان فارس بازدید می‌کنند.

وی گفت: در این سفر این هیئت با استاندار فارس ملاقات می‌کنند و همچنین در نشستی تخصصی با اعضای هیئت تشکل‌های گردشگری این استان و بخش خصوصی راه‌های همکاری بیشتر و مناسب‌تر طرفین بحث و بررسی می‌شود.

معاون گردشگری فارس با اشاره به اینکه کشور مالزی از جمله کشورهای اسلامی منطقه است که در دهه اخیر با استفاده از توان کارشناسی حوزه تخصصی گردشگری به موفقیت‌های چشمگیری در این زمینه دست یافته است، گفت: این هیئت از تورگردانان حرفه‌ای مالزی هستند که بیشتر در زمینه تورهای خروجی فعالیت می‌کنند و با توجه به نوع فعالیت این تورگردانان بازدید آن‌ها از جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری این استان می‌تواند زمینه مساعد را برای حضور بیشتر گردشگران مالزیایی در استان فراهم آورد.

وی افزود: امید می‌رود با گسترش این‌گونه تعاملات و ارتباطات شاهد ورود گردشگران خارجی بیشتری در سال 91 باشیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: با توجه به دعوت رسمی از این تورگردانان حرفه‌ای به منظور حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شیراز در تیرماه جاری، انتظار می‌رود آنان مهمانان ویژه نمایشگاه امسال شیراز باشند.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول