اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت قایقرانی استان اصفهان:

ظرف چند ساعت حکم سرپرست هیئت صادر شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت قایقرانی استان اصفهان گفت: در تعجبم که چه طور در عرض چند ساعت سرپرست جدید به فدراسیون معرفی شده و حکم سرپرستی وی نیز صادر شد.

ظرف چند ساعت حکم سرپرست هیئت صادر شد

هادی قاضی‌عسگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان دلیلی برای کنار گذاشتن رئیس هیئت نداشت و به نظر می‌رسد این مسئله با مسئولیت رئیس سابق هیئت به عنوان مسئول کانون ورزش استانداری بدون ارتباط نباشد.

وی با بیان اینکه حکم سرپرستی طرفه در زمان کوتاهی صادر شد، تصریح کرد: در نامه فدراسیون ذکر شده که پیرو مذاکرات قبلی حکم سرپرستی طرفه صادر شده است.

دبیر هیئت قایقرانی استان اصفهان ادامه داد: اما مشخص نیست که چگونه ظرف سه چهار ساعت که سرپرست جدید به فدراسیون معرفی شده ، سوابق وی مورد بررسی قرار گرفت، اگر دلیل این کار را گفته بودند بهتر بود اما به نظر می‌رسد با برخی حاشیه‌های اخیر بی‌ارتباط نباشد.

وی افزود: پس از مدت‌ها استخر ساحل به هیئت قایقرانی داده شده بود و برنامه‌ریزی زیادی را برای طرح استعدادیابی در هیئت انجام داده بودیم که بدون نتیجه باقی ماند.

به گزارش فارس، با تصمیم اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان، سلمان قاضی‌عسگر از ریاست هیئت قایقرانی استان اصفهان کنار گذاشته شد و محمدعلی طرفه مدیرعامل آب منطقه‌ای به عنوان سرپرست هیئت منصوب شد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول