اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو گروه تحقیقاتی تجاری جاده کهربا:

موزه‌های تبریز راوی تاریخ پر فراز و نشیب ایران هستند

خبرگزاری فارس: عضو گروه تحقیقاتی تجاری «بامتیک» جاده کهربا گفت: موزه‌های تبریز راوی و تصویرگر تاریخ پر فراز و نشیب ایران و آذربایجان‌شرقی هستند.

موزه‌های تبریز راوی تاریخ پر فراز و نشیب ایران هستند

خانم «روگیله»  امروز در بازدید از موزه‌های آذربایجان و مشروطه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: تاریخ رویدادها و شیوه زندگی در دوره‌های مختلف قابل توجه بوده که تصاویر، اشیا و مجسمه‌های موجود در این موزه‌ها به خوبی می‌توانند فرد را با آن روزها پیوند دهند.

وی در عین حال افزود: در کنار تحقیق در مورد تاریخ گذشته مردم ایران و مناطق مختلف آن، یکی از اهداف گروه تحقیقاتی تجاری «بامتیک» بررسی تاریخ معاصر و شیوه زندگی کنونی مردمان این آب و خاک است.

روگیله با بیان اینکه بررسی شناخت یافتن نسبت به تاریخ و فرهنگ امروز مردمان ایران بیش از گذشته مورد توجه گروه بامتیک است، تصریح کرد: پیش از سفر به ایران در کتاب‌ها و سایت‌های مختلف اینترنتی مطالعات جامعی انجام داده بودیم که این سفر دیدگاه ما را نسبت به کشور مسلمان ایران عوض کرد.

عضو گروه تحقیقاتی تجاری «بامتیک» اضافه کرد: ایرانیان خیلی صمیمی و مهربان هستند و با مردم مسلمان سایر کشورهایی که دیده‌ام تفاوت‌های زیادی دارند درحالی‌که در برخی رسانه‌های غربی مردم ایران را به‌گونه دیگری نشان داده و تبلیغات خوبی در مورد آنها نمی‌شود.

روگلیه همچنین گفت: نوع پوشش و حجاب مذهبی زنان قابل توجه بوده و به‌خوبی جایگاه دین و مذهب را در کنار پیشرفت‌های تکنولوژی و اقتصادی جامعه به نمایش می‌گذراند که دستیابی به این شناخت‌ها همان بررسی و تحقیق در مورد فرهنگ و تاریخ امروز مردم ایران و آذربایجان‌شرقی است.

گروه تجاری تحقیقاتی جاده کهربا در سفر خود به آذربایجان‌شرقی، از موزه آذربایجان، مسجد جامع تبریز، موزه مشروطه و بازار بزرگ تبریز بازدید کردند.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول