اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علوی:

هنوز مدیرعامل سیاه‌جامگان هستم/ اختلافی با مالک باشگاه ندارم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان ابومسلم گفت: هنوز کسی نگفته برو اما دیگر نمی‌توانم در سیاه‌جامگان باشم.

هنوز مدیرعامل سیاه‌جامگان هستم/ اختلافی با مالک باشگاه ندارم

مجتبی علوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد افزود: هنوز مدیرعامل باشگاه هستم و هیچ کس به من نگفته که از باشگاه برو و اگر بخواهند که بروم باید با من تسویه‌حساب کنند.

علوی درباره عدم حضورش در انتخابات هیئت فوتبال استان خراسان‌رضوی تصریح کرد: هیچ کس از هیئت مدیره باشگاه و یا هیئت فوتبال از من برای شرکت در مجمع دعوت نکرد با اینکه من مدیرعامل هستم و باید در مجمع رای می‌دادم هیچ اطلاعی از مجمع به من ندادند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا دلیل تمایلش برای جدایی از سیاه‌جامگان اختلاف با مالک باشگاه است، تصریح کرد: هیچ اختلافی با محمدرضا عباسی ندارم اما از پس از نوروز از هیئت مدیره و شخص عباسی خواسته‌ام که جلسه‌ای را هماهنگ کنند تا تکلیفم در باشگاه مشخص شود اما هنوز این جلسه برقرار نشده است و من هم بلاتکلیف هستم و نمی‌دانم که در باشگاه هستم یا نه.

وی افزود: در خرید امتیاز برای سیاه‌جامگان مقداری هزینه کرده‌ام و به همین دلیل از باشگاه مطالباتی دارم که باید تکلیف آن هم مشخص شود.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان درباره بدهی‌های این باشگاه نیز گفت: باشگاه مقداری بدهی دارد که باید تکلیف آنها را هم روشن کنیم، از 4 ماه قبل حضورم در باشگاه کم‌رنگ شده است و به دلیل مشغله کاری که در تهران دارم دیگر نمی‌توانم با سیاه‌جامگان همکاری کنم.

وی افزود: باشگاه بابت خرید امتیاز در لیگ بدهی‌هایی دارد که باید تکلیف آنها را مشخص کند، این باشگاه خصوصی است و با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند.

علوی ادامه داد: مالک باشگاه در حل مشکلات تیم دسته دومی مانده است حال نمی‌دانم چه طور می‌خواهد از پس هزینه‌های تیم ابومسلم برآید که خواهان پس گرفتن آن است.

وی خاطرنشان کرد: این سؤال برای خیلی‌ها وجود دارد که چرا دیگر به سیاه‌جامگان نمی‌روم، من اختلافی با مالک باشگاه ندارم اما اگر تکلیفم مشخص نشده و جلسه برگزار نشود، همین مسئله سبب اختلاف می‌شود، این مسائل را باید همین حالا حل کرد تا به سرنوشت ابومسلم دچار نشویم، همین اختلافات کوچک در ابومسلم بود که امروز وضعیت به حدی نامناسب است که هرکسی خود را طلبکار باشگاه می‌داند.

وی افزود: مشکلی با عباسی ندارم اما دلگیر و نگرانم که چرا تکلیفم را مشخص نمی‌کنند.

علوی درباره وضعیت تیم فوتبال ابومسلم نیز گفت: از استاندار خراسان‌رضوی می‌خواهم به همین روند ادامه دهد و تیم را در اختیار خود نگه دارد زیرا که در سال گذشته مدیریت خوبی در تیم انجام شد و هیچ کس در بخش خصوصی نمی‌تواند این تیم را بگرداند.

وی افزود: دست حمایت استانداری هم‌چنان باید بر سر این تیم باشد، من در 30 سال حضورم در فوتبال همه چیز را تجربه کرده‌ام و مطمئنم که اکنون بخش خصوصی نمی‌تواند این تیم را اداره کند. 

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول