اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مصوبه دولت ایجاد می‏شود

احداث و تجهیز پایگاه اطفای حریق در دیباج

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از احداث و تجهیز پایگاه اطفای حریق دیباج در شهرستان دامغان خبر داد.

احداث و تجهیز پایگاه اطفای حریق در دیباج

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، سیدحسن میرعماد امروز اظهار داشت: اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در دور سوم سفر هیئت دولت به این استان، پنج مصوبه داشت که احداث و تجهیز پایگاه اطفای حریق در دیباج شهرستان دامغان یکی از این مصوبات است.

وی اظهار داشت: هیئت دولت در دور سوم سفر به استان سمنان، چهار مصوبه دیگر شامل عملیات بیابان‏زدایی و مهار کانون‏های بحرانی فرسایش بادی، جنگل‏داری و جنگل‏کاری خزری در استان، توسعه محصولات جنگلی و مرتعی دارویی در عرصه مرتعی استان و اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوان‏داری در استان داشت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان افزود: این مصوبه‏ها را می‏توان از مهم‏ترین مصوبات سفر دولت در دور سوم سفر به این استان دانست.

وی با بیان اینکه اعتبار این پنج مصوبه بالغ بر 830 میلیارد ریال بوده است، تصریح کرد: در دوره نخست سفر هیئت دولت، این اداره‌کل چهار مصوبه شامل اجرای عملیات آبخیزداری، مطالعه اجرای طرح‏های جنگل‏کاری و جنگل‏داری در جنگل‏های خزری استان، پیش‏بینی اعتبار برای طرح صیانت از جنگل‏های ایرانی و تورانی، طرح تثبیت شن‏های روان و مدیریت مناطق بیابانی داشته است.

میرعماد خاطرنشان کرد: 55 میلیارد ریال اعتبار برای چهار مصوبه ویژه اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در دور نخست سفر هیئت دولت اختصاص پیدا کرد.

انتهای پیام/ع30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول