اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول خانه عکس حوزه هنری شیراز:

توجهی به عکاس‌های شیرازی ‌نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول خانه عکس حوزه هنری فارس گفت: با توجه به اینکه عکاس‌های شیرازی در کشور و حتی در دنیا شناخته شده هستند اما در شیراز به آن‌ها توجهی نمی‌شود.

توجهی به عکاس‌های شیرازی ‌نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی زمانی عصر امروز در حاشیه چهارمین نشست خانه عکس حوزه هنری در سرای فرهنگ و هنر شیراز اظهار داشت: در شیراز عکاس‌های خوب و بنام، زندگی و هنرنمایی می‌کنند که بسیاری از آنان برای شیراز و استان فارس تاکنون مقام‌های بین‌المللی به ارمغان آورده‌اند اما در این شهر به آنان توجه نمی‌شود.

وی چشم‌انداز هنر عکاسی در شیراز را روشن ارزیابی کرد و افزود: شیراز به خاطر وجود اماکن مذهبی و فرهنگی بسیار فضای شهری مناسبی را برای هنر عکاسی دارد که باید به آن توجه ویژه شود.

دبیر جشنواره بخش عکس بوم برکت با بیان اینکه این جشنواره بسیار موفق در شیراز برگزار شد ادامه داد: برای نخستین بار جشنواره کشوری عکس در شیراز برگزار شد که این برای هنر عکاسی آموزه‌های بسیاری داشت.

زمانی اضافه کرد: وجود 40 عکاس بنام کشوری در این جشنواره بر اثر بخش بودن این جشنواره بود.

وی گفت: حرکت به سوی حرفه‌ای شدن هنر عکاسی در شیراز آغاز شده است و انتظار می‌رود برگزاری جشنواره‌های ملی و بین‌المللی در شیراز رونق گیرد.

به گزارش فارس، خانه عکس حوزه هنری فارس از دو سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر با برگزاری کارگاه‌های تخصصی ویژه اعضا به کار خود ادامه می‌دهد.

نشست‌های این خانه هر 15روز یک‌بار در حوزه هنری شیراز برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در این نشست‌ها از جدیدترین اخبار پیرامون هنر عکاسی اطلاع می‌یابند.

از جمله خبرهایی که در نشست امروز عصر خانه عکس حوزه هنری شیراز منتشر شد مسابقه عکاسی شرکت سونی بود که تاکنون 430 هزار نفر از سراسر جهان آثار خود را به این جشنواره ارسال کرده‌اند.

این جشنواره با هدف معرفی تکنولوژی جدید و با حضور پنج داور بین‌المللی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول