اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام‌البیض امسال

300 معتکف در دانشگاه کاشان با معبود خلوت کردند

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان گفت: بیش از 300 دانشجو در مراسم اعتکاف امسال دانشگاه کاشان شرکت کردند.

300 معتکف در دانشگاه کاشان با معبود خلوت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه کاشان، حجت‌الاسلام عباس خادمیان با اشاره به استقبال بیش از حد دانشجویان در مراسم اعتکاف امسال اظهار داشت: برای شرکت در این مراسم حدود 450 دانشجو ثبت‌نام کردند که به‌دلیل تکمیل ظرفیت مسجد دانشگاه، 30 نفر از این تعداد موفق به حضور در اعتکاف شدند.

به گفته وی، اجرای برنامه‌های عمومی شامل مناجات، آشنایی با سیره و زندگی و اخلاقیات امام‌خمینی(ره)، حضور مبلغان در مسجد دانشگاه و برنامه‌های قرآنی، اعطای بسته‌های فرهنگی و توزیع نشریه برای بهره‌گیری هرچه بیشتر دانشجویان از مراسم معنوی اعتکافی است که در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان، اعتکاف را فرصت مناسب برای انس با خدا دانست و افزود: هر ساله استقبال دانشجویان برای شرکت در این مراسم معنوی بیشتر می‌شود.

خادمیان متذکر شد: اعتکاف فرصتی است تا انسانى که در پیچ و خم‏‌هاى زندگی مادى غرق شده، خود را بازیابد و به قصد بهره‌بردن از ارزش‏‌هاى معنوى از علایق مادى دست ‏بکشد و خود را در اختیار پروردگار بگذارد.

مراسم معنوی اعتکاف همزمان با سراسر کشور از 15 خرداد مصادف با سیزده رجب آغاز شده و تا شامگاه امروز ادامه دارد. 

انتهای پیام/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول