اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای اجرای شبکه فاضلاب

خیابان شریعتی شوشتر برای چندمین‌بار مسدود شد

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر از مسدود شدن مجدد بخشی از خیابان شریعتی خبر داد و دلیل آن را احداث شبکه فاضلاب شهری عنوان کرد.

خیابان شریعتی شوشتر برای چندمین‌بار مسدود شد

آرش دُر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: برای احداث شبکه فاضلاب خیابان شریعتی شوشتر بار دیگر بخش‌هایی از این خیابان مسدود شده و تردد از آن امکان‌پذیر نیست.

وی با اشاره به اینکه انسداد موقت در بخش‌هایی از خیابان شریعتی انجام شده است، افزود: در محدوده میدان باطنی تا حدفاصل زندان شوشتر مسیر تردد برای خودروها بازگشایی شده اما پس از آن تا میدان 17 شهریور تردد خودروها به کوچه‌های فرعی و یک‌طرفه هدایت می‌شود.

شهردار شوشتر با اشاره به اینکه حدفاصل میدان 17 شهریور تا میدان باطنی شوشتر به تردد خودروها اختصاص دارد، تأکید کرد: با تمهیدات اندیشیده شده در خیابان شریعتی بسیاری از موانع مانند سایه‌بان‌های ایستگاه اتوبوس، بیلبوردهای تبلیغاتی و درختان موجود در معابر برداشته شده و مسیری جدید برای تردد خودروها در شهر باز می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره اینکه خیابان شریعتی هم اکنون برای تردد لکه‌گیری شده است، تاکید کرد: اداره آب و فاضلاب شوشتر به عنوان مجری طرح شبکه فاضلاب و دستگاه حفار پروژه موظف است برای اصلاح وضعیت این خیابان، روکش جدید آسفالت را در هفته‌های آتی پس از اتمام پروژه عملیاتی کند.

دُر با تأکید بر اینکه باید سرعت عمل در این باره بیشتر شود افزود: شهروندان در تردد از این خیابان شریانی دچار مشکل هستند و باید کوشید تا مدت زمان تعیین شده برای اجرای این پروژه کاهش یابد.

خیابان شریعتی شوشتر در هفته‌های گذشته چندین روز به دلیل اجرای فاز نخست شبکه فاضلاب شهری مسدود بود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول