اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  شرق آسیا و اقیانوسیه

همزمان با ورود پوتین به پکن

چین مجددا با مداخله نظامی در سوریه مخالفت کرد

خبرگزاری فارس: دولت چین امروز مجددا با هرگونه مداخله نظامی در امور سوریه مخالفت کرد و خواستار توقف هرچه سریع‌تر خشونت‌ها در این کشور و آغاز روند گفتگوها شد.

چین مجددا با مداخله نظامی در سوریه مخالفت کرد

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، همزمان با ورود "ولادیمیر پوتین" به چین به منظور دیدار با رهبران پکن، وزارت خارجه چین مجددا با دخالت نظامی در سوریه و تغییر رژیم این کشورمخالفت کرد.

براساس این گزارش، پکن و مسکو تاکنون مواضع مشترکی در مورد مسائل سوریه اتخاذ کرده‌اند که این موضوع باعث خشم و عصبانیت مقامات غربی و اتحادیه عرب شده است.

"لیو ویمین" سخنگوی وزارت خارجه چین در این زمینه گفت: چین و روسیه در مورد مسائل سوریه بسیار نزدیک و در هماهنگی کامل هستند.

وی تاکید کرد که مواضع هر دو طرف مشخص و واضح است؛ هر نوع خشونت باید در سوریه سریعا متوقف شود و روند گفتگوها باید هرچه سریعتر آغاز شود.

رئیس جمهور روسیه به منظور شرکت در نشست سران "سازمان شانگهای" و دیدار و گفتگو با "هوجین تائو" رئیس جمهور چین امروز وارد پکن پایتخت چین شد.

انتهای پیام/م.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول