اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی شوشتر خبر داد

آغاز برداشت گوجه‌فرنگی از مزارع شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی شوشتر از آغاز برداشت گوجه فرنگی از مزارع این شهرستان خبر داد و گفت: محصول گوجه فرنگی شوشتر به تدریج به بازار تزریق می‌شود.

آغاز برداشت گوجه‌فرنگی از مزارع شوشتر

نادر پوررکنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: برداشت گوجه فرنگی از مزارع شوشتر آغاز شده است و محصول برداشت شده به زودی وارد بازار مصرف می‌شود.

وی با اشاره به سطح زیر کشت این محصول در شهرستان شوشتر گفت: در سال‌جاری بیش از 2 هزار هکتار از مزارع شوشتر زیر کشت محصول گوجه فرنگی رفته است.

پوررکنی با اشاره به میزان تولید گوجه فرنگی در هر هکتار گفت: پیش بینی می‌شود در هر هکتار از اراضی زیر کشت گوجه فرنگی شوشتر 25 تن محصول تولید شود بدین ترتیب انتظار می‌رود امسال بیش از 50 هزار تن گوجه فرنگی از مزارع شوشتر برداشت و روانه بازار مصرف شود.

رئیس جهاد کشاورزی شوشتر با اشاره به اینکه محصول گوجه‌فرنگی شوشتر به مرور زمان به بازار تزریق می‌شود، افزود: در تلاش هستیم تا عرضه محصول گوجه‌فرنگی به بازار مدیریت شود تا قیمت این محصول در بازار شوشتر تعدیل شده و با نرخی معقول و مناسب به دست مصرف کننده برسد.

شهرستان شوشتر از نظر کشت و برداشت محصول در سطح خوزستان از شهرهای نمونه به شمار می‌آید و به نوعی قطب کشاورزی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول