اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

دیده‌بان حقوق بشر: تبرئه همدستان مبارک ادامه نقض حقوق‌بشر در مصر است

خبرگزاری فارس: سازمان دیده‌بان حقوق بشر با انتقاد از دادگاه جنایی قاهره درباره معاونان وزیر کشور مصر تاکید کرد که تبرئه همدستان مبارک به معنای نشان دادن چراغ سبز جهت نقض حقوق بشر در مصر است.

دیده‌بان حقوق بشر: تبرئه همدستان مبارک ادامه نقض حقوق‌بشر در مصر است

به گزارش فارس به نقل از روزنامه قورینا الجدیده، سازمان دیده‌بان حقوق بشر با اشاره به حکم صادره برای محاکمه حسنی مبارک، رئیس جمهوری مخلوع مصر و حبیب العادلی، وزیر کشور وی اعلام کرد که این حکم این پیام را برای روسا و رهبران آینده مصر داشت که در این کشور هیچ کس بالاتر از قانون نیست.

سازمان دیده‌بان حقوق بشر در ادامه با اشاره به احکام تبرئه صادر شده برای 6 معاون حبیب العادلی و انتقاد از صدور چنین احکامی تاکید کرد که صدور این احکام به معنای نشان دادن چراغ سبز جهت ادامه نقض حقوق بشر در مصر است.

دادگاه جنایی قاهره شنبه گذشته حسنی مبارک و حبیب العادلی را به اتهام دست داشتن در کشتار تظاهرات‌کنندگان مصری به حبس ابد و دیگر متهمان پرونده یعنی علاء و جمال مبارک و 6 معاون حبیب العادلی را از اتهامات وارده تبرئه کرد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول