اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیمی شایسته برای لیگ قهرمانان تشکیل می‌دهیم

رمضان‌بیگی: هیئت مدیره با جدیت از ‌گل‌محمدی حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه صبای قم گفت: به هواداران صبای قم اطمینان می‌دهم که تیمی قوی و شایسته موفقیت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را تشکیل دهیم.

رمضان‌بیگی: هیئت مدیره با جدیت از ‌گل‌محمدی حمایت می‌کند

محسن رمضان‌بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: سعی ما استفاده بهینه از فرصت باقی مانده تا آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است تا هم تیمی قوی را ببندیم و همین اینکه تمرینات و برنامه‌های مناسبی را برای آماده‌سازی تیم در نظر بگیریم.

وی که در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز سرپرست باشگاه صبا خواهد بود اظهار داشت: کار ما در بازی‌های لیگ دوازدهم بسیار سخت است زیرا تیم‌ها هم از نظر کادر فنی و هم از حیث بازیکن تقویت شده‌اند و ما نیز باید تیمی منسجم را تشکیل دهیم.

رمضان‌بیگی با بیان اینکه صبای قم امسال سومین بار حضور در مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا را تجربه خواهد کرد یادآور شد: صبا تیمی آماده خواهد بود تا بتواند از عنوان فصل گذشته و موقعیت فوتبال ایران در لیگ قهرمانان دفاع کند.

وی خاطر نشان کرد: کسب نتایج بسیار خوب در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، فرصت خوبی برای موفقیت صبا در صعود به لیگ قهرمانان آسیا ایجاد کرد و اکنون که این موقعیت را به دست آورده‌ایم باید برای حفظ و ارتقاء آن تلاش کنیم. 

سرپرست باشگاه صبای قم تاکید کرد: تمام تلاش مجموعه هیئت مدیره باشگاه این است که با وحدت و همدلی بتوانیم تیمی حتی قوی‌تر از فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برای لیگ دوازدهم تشکیل دهیم و در این راه به دنبال جذب چند بازیکن لیگ برتری و همچنین چهره‌های جوان و مستعد لیگ دسته اول جام آزادگان هستیم.

وی عنوان داشت: صبای قم در یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال مقابل تیم‌های لیگ برتری بسیار خوب بازی کرد ولی باید در این فصل نشان دهیم که همچنان یک تیم بزرگ و منسجم هستیم و در لیگ یازدهم لیاقت کسب سهمیه آسیا را داشتیم.

رمضان‌بیگی بیان داشت: روحیه بسیار خوب، انگیزه بالا و هماهنگی خوبی برای تیم صبای قم در لیگ جدید پیش‌بینی می‌کنیم و با اطمینان و حمایتی که هیئت مدیره از یحیی گل‌محمدی به عنوان یک مربی جوان و با دانش خواهد داشت، صبا در لیگ جدید نیز عملکرد موفقی را به ثبت خواهد رساند.

تیم فوتبال صبای قم در پایان مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس با کسب 50 امتیاز و کسب رتبه چهارم بعد از تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران، در نهایت موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول