اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار قم:

شهروندان قمی از بستر رودخانه تردد نکنند

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: از شهروندان قمی می‌خواهیم با خودداری از تردد در بستر رودخانه زمینه خدمت‌رسانی هر چه بهتر به زائران را مهیا کنند.

شهروندان قمی از بستر رودخانه تردد نکنند

مسیح الله معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه شهر قم پس از اتمام مراسم سالگرد ارتحال امام در تهران پذیرای خیل عظیم زائران است گفت: با پایان یافتن مراسم در حرم مطهر بسیاری از زائران برای زیارت حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران راهی قم می‌شوند.

وی تصریح کرد: به دلیل حضور یکباره مسافران و زائران در شهر قم با مشکلات ترافیکی مواجه می‌شویم و با توجه به بررسی‌های به عمل آمده از وضعیت ترافیکی در سال‌های گذشته تلاش کرده‌ایم که ترافیک روان‌تری را در سطح شهر قم داشته باشیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اینکه اتوبوس‌های زائران در 2 پارک‌سوار قم مستقر می‌شوند اضافه کرد: سازمان اتوبوسرانی با ظرفیت کامل نسبت به جابجایی زائران به سمت حرم حضرت معصومه اقدام خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم رضایت زائران را جلب کنیم افزود: با توجه به بالا بودن ترافیک در مسیر رودخانه قم که به نوعی مهم‌ترین مسیر برای استفاده زائران به شمار می‌رود، از شهروندان قمی تقاضا داریم که در ایام تعطیلات از این مسیر استفاده نکرده و نسبت به تردد در مسیرهای جایگزین اقدام کنند.

معصومی با اشاره به اینکه شبکه حمل و نقل عمومی در مسیرهای بستر رودخانه از پارک‌سوارها به سمت حرم مطهر به صورت شبانه‌روزی فعال خواهد بود خاطر نشان کرد: امیدواریم که با ظرفیت‌های به وجود آمده به ویژه در بخش پارکینگ زائران با مشکلات کمتری نسبت به سال‌های گذشته مواجه باشند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول