اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف تجدید میثاق با شهدا برگزار می‌شود

همایش پدران آسمانی در قزوین

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری همایش پدران آسمانی استان قزوین گفت: فردا همایش پدران آسمانی با هدف تجدید میثاق فرزندان شهدا با پدرانشان و جمع شدن فرزندان شهدا برای آشنایی بیشتر یکدیگر برگزار می‌شود.‌

همایش پدران آسمانی در قزوین

مصطفی فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: همایش پدران آسمانی استان قزوین فردا همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) قزوین واقع در خیابان نوروزیان از ساعت 17 الی 19 بعدازظهر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: بعد از پایان این همایش فرزندان شهدا به مزار شهدا می‌روند تا با اهدای گل به پدرانشان با آنان میثاق دوباره ببندند.

فرجی با بیان اینکه نخستین همایش پدران آسمانی در استان خراسان رضوی در سال 84 برگزار شده است، بیان کرد: از سال 85 تا امسال این همایش در همه استان‌ها برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری همایش پدران آسمانی استان قزوین ادامه داد: سال گذشته همایش پدران آسمانی در شهرستان‌ها و شهر قزوین برگزار شده است که امسال این همایش فقط در شهر قزوین برگزار می‌شود.

وی تلاوت قرآن کریم، سخنرانی جانباز شیمیایی استان قزوین دکتر رفیعی، مداحی اطهری‌نسب را از برنامه‌های برگزاری این همایش عنوان و بیان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و حضور در مزار شهدا از دیگر برنامه‌های این همایش است.

مسئول برگزاری همایش پدران آسمانی استان قزوین گفت: این همایش با حضور مسئولان ارشد استانی از جمله استاندار، نماینده ولی‌فقیه و سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار می‌شود.

این مقام مسئول بیان کرد: با توجه به اطلاع‌رسانی برگزاری همایش پدران آسمانی به مردم امسال این همایش پرشکوه‌تر نسبت به سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

فرجی ابراز کرد: عموم مردم می‌توانند در همایش پدران آسمانی شرکت کنند.

فرجی با بیان اینکه کانون فرزندان شاهد در سال جاری راه‌اندازی می‌شود، یادآور شد: اکنون راه‌اندازی این کانون در مرحله تدوین اساسنامه است که بعد از اتمام تدوین و عملیات اجرایی، این کانون رسما فعالیت خود را با هدف برطرف کردن مشکلات فرزندان شهدا شروع می‌کند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول