اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

از عزل و نصب‌های خودسرانه پرهیز شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان ‌شرقی خواستار پرهیز از عزل و نصب‌های خودسرانه شد و گفت: گزینش‌ها به خصوص در پست‌های کلیدی و حساس از روی تدبیر و تفکر باید همراه باشد.

از عزل و نصب‌های خودسرانه پرهیز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری ظهر امروز در دومین همایش سلامت نظام اداری استان آذربایجان شرقی در فرمانداری تبریز اظهار کرد: به منظور سلامت اداری در دین اسلام دستورات خاصی از جمله مصونیت بالا و اعلای کارمندان داده شده است.

وی افزود: باید در انتخاب کارکنان همه جوانب و موارد مورد توجه و کنکاش قرار گرفته و ابتدا گزینش موقت و آزمایشی انجام گیرد تا در صورت کسب اطمینان به مدارج بالاتر راه یابد.

امام جمعه تبریز خواستار پرهیز از عزل و نصب‌های خودسرانه شد و گفت: گزینش‌ها به خصوص در پست‌های کلیدی و حساس از روی تدبیر و تفکر باید همراه باشد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی گفت: نباید کارکنان نظام اداری در جامعه اسلامی به حال خود رها شوند بلکه باید مورد نظارت قرار گیرند.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: عدالت و اجرای آن باید برای همه مردم یکسان و همسان باشد که تحقق آن امر حکایت از سلامت نظام اداری دارد.

انتهای پیام/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول