اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت واگذاری مدیریت نیروگاه تونل دوم کوهرنگ به چهارمحال

‌موسوی: نمایندگان اصفهان از حقوق کشاورزان کوتاه نمی‌آیند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت ابلاغ واگذاری مدیریت نیروگاه تونل دوم کوهرنگ به چهارمحال و بختیاری وزیر نیرو را استیضاح می‌کنیم.

‌موسوی: نمایندگان اصفهان از حقوق کشاورزان کوتاه نمی‌آیند

سیدناصر موسوی‌لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در واکنش به خبر دستور وزیر نیرو برای انتقال مدیریت نیروگاه تونل دوم کوهرنگ از اصفهان به چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری درصدد گرفتن حوضه‌های جاری در استان اصفهان است و اگر امروز مدیریت نیروگاه تونل دوم کوهرنگ را دنبال می‌کند، در آینده مدیریت تونل را تصاحب می‌کند.

وی افزود: بی‌توجهی به این موضوع و درخواست‌های بدون منطق بدون شک در آینده برای استان اصفهان تبعاتی ایجاد می‌شود و این استان را تا آستانه نابودی می‌برد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر وزیر نیرو چنین اقدامی را ابلاغ کند تمامی تلاش خود را برای استیضاح وی در مجلس به کار می‌گیرم و در نخستین فرصت شکل‌گیری مجلس شورای اسلامی نهم و تعیین هیئت کمیته دائم مجلس مبحث استیضاح وزیر نیرو را مطرح می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مردم اصفهان در صورت اجرای واگذاری نیروگاه تونل دوم کوهرنگ به چهارمحال و بختیاری، دیگر اصفهان جایگاه چندانی در حوضه آبخیزداری زاینده‌رود ندارد، تصریح کرد: بدون شک با این اقدام وزیر نیرو، نمایندگان دیگر استان‌ها در مجلس شورای اسلامی با نماینده‌های استان اصفهان هم‌گام می‌شوند و نمی‌گذارند چنین اتفاقی شکل گیرد.

موسوی‌لارگانی در پاسخ به این سؤال که نمایندگان استان اصفهان چه اقدام درخور توجهی برای پیش‌گیری از این انتقال مدیریتی انجام می‌دهند، بیان داشت: نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در خصوص این واگذاری کوتاه نمی‌آیند و با جدیت از اجرایی شدن این موضوع مهم برای احقاق حق حق‌آبه‌داران و کشاورزان جلوگیری می‌کنند و اگر پیش‌گیری افاقه نکرد، وزیر نیرو را استیضاح می‌کنند.

انتهای پیام/‌ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول