اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

واگذاری تونل کوهرنگ به چهارمحال ‌و ‌بختیاری با اصل 44 مغایرت دارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: واگذاری نیروگاه تونل دوم کوهرنگ به چهارمحال و بختیاری مغایر با اصل 44 و سیاست‌های خصوصی‌سازی است.

واگذاری تونل کوهرنگ به چهارمحال ‌و ‌بختیاری با اصل 44 مغایرت دارد

عباس حاج‌رسولیها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در واکنش به خبر دستور وزیر نیرو برای انتقال مدیریت نیروگاه تونل دوم کوهرنگ از اصفهان به چهارمحال و بختیاری بیان داشت: بعید می‌دانم این موضوع صحت داشته باشد زیرا غیر منطقی است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام وزیر نیرو به معنای واگذاری مدیریت اصفهان به چهارمحال و بختیاری است، تصریح کرد: واگذاری نیروگاه تونل دوم کوهرنگ به چهارمحال و بختیاری مغایر با اصل 44 و سیاست‌های خصوصی‌سازی است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان یادآور شد: براساس اصل 44 قانون اساسی نیروگاه‌ها باید به بخش خصوصی واگذار شود اما واگذاری مدیریت آن از یک بخش دولتی به بخش دیگر دولتی در استان چهار محال و بختیاری مسئله را تغییر نمی‌دهد و فکر می‌کنم این موضوع منتفی باشد.

وی تاکید کرد: در صورتی که نیروگاه تونل دوم کوهرنگ به چهارمحال و بختیاری واگذار شده باشد، باید نمایندگان مردم اصفهان در مجلس پاسخ‌گو باشند.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول