اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌رضوی

طرح تابستانی نشاط معنوی در 70 بقعه متبرکه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی گفت: با اجرای طرح ملی تابستانی نشاط معنوی در 70 بقعه متبرکه خراسان‌رضوی گامی دیگر در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی برداشته می‌‌شود.

طرح تابستانی نشاط معنوی در 70 بقعه متبرکه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی، حجت‌الاسلام سعید آخوندی پس از برگزاری نخستین جلسه ستاد استانی نشاط معنوی در استان، اظهار کرد: سومین طرح ملی نشاط معنوی در تابستان 91 برای جوانان و نوجوانان رده سنی 8 تا 18 سال در 70 بقعه متبرکه در سطح استان برگزار می‌شود.

سرپرست فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در زمینه موضوعات کلاس‌های پیش‌بینی شده تصریح کرد: مباحث کلاس‌های پیش‌بینی شده بیشتر معرفتی است که شامل آموزش قرآن در بخش‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید و مفاهیم است و مباحث اعتقادی از جمله داستان‌های معصومین علیهم‌السلام و احکام با توجه به سطح و مقطع شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: کلاس‌ها و فعالیت‌های تربیتی با حضور والدین شرکت‌‌کنندگان برگزار خواهد شد و همچنین کلاس‌های ورزشی با توجه به امکانات بقعه برگزار می‌شود.

آخوندی گفت: در این طرح دانش‌آموزان علاوه بر شرکت در کلاس‌های معرفتی می‌توانند از اردوهای تفریحی استانی و شهرستانی و کلاس‌های آموزشی بهره‌مند شوند.

سرپرست فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان با بیان اینکه زمان شروع ثبت‌نام کلاس‌ها از تاریخ 10 تیرماه است، اعلام کرد: زمان ثبت‌نام این کلاس‌ها از تاریخ 20 خردادماه تا پنجم تیر ماه در بقاع متبرکه استان است.

وی در ارتباط با برنامه‌های ماه مبارک رمضان گفت: ادامه طرح در ماه مبارک رمضان متناسب با ویژگی‌های خاص خودش است و اکثر کلاس‌ها قرآنی است.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول