اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گرامیداشت یاد و خاطره امام‌خمینی (ره)

بزرگ‌ترین ایستگاه صلواتی شمال‌غرب کشور در تبریز راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا گفت: در گرامیداشت یاد و خاطره امام‌خمینی(ره) بزرگ‌ترین ایستگاه صلواتی در شما‌ل‌غرب کشور راه‌اندازی می‌شود.

بزرگ‌ترین ایستگاه صلواتی شمال‌غرب کشور در تبریز راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا رضوانی بعدازظهر امروز در جمع بسیجیان مرکز بهداشت استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در جهان با نام حضرت امام راحل شناخته شده است و امام عزیز باعث ایجاد جبهه ضدآمریکایی در جهان شده است.

وی تصریح کرد: حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌ العالی) به‌عنوان ولی‌امر مسلمین جهان استمرار بخش راه امام(ره) بزرگوار در جهان هستند و تمام آزادیخواهان جهان و مسلمانان عالم شیفته ولایت و رهبری شده است و این از برکات انقلاب اسلامی امام راحل در سطح عالم است.

رضوانی در ادامه افزود: گرامیداشت یاد و خاطره امام، تجلیل از مقام عالمان و معلمان بزرگ دین مبین اسلام است چراکه امام‌خمینی(ره) درس ایستادگی و مقاومت در راه اسلام و قرآن را به جهانیان آموختند و تمام زندگی این مرد الهی سرشار از آموزه‌های دینی بوده، نگرش‌ها و دیدگاه‌های آن فقیه عالیقدر مظهر تجلی عزت، اقتدار و سربلندی برای مسلمین عالم است.

رضوانی با اشاره به نظرات امام (ره) پیرامون کار و کارگر افزود: امام راحل توجه ویژه‌‌ای به قشر تلاشگر و زحمتکش کارگر داشته‌اند و همواره از تلاش‌ها و افتخارآفرینی کارگران تقدیر و تشکر کرده‌اند.

وی گفت: امروز در ادامه این نگرش‌ها حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) همواره برای تقویت و رشد تولید ملی، مشوق قشر کارگران برای ایفای نقش بیشتر در جبهه اقتصادی بوده‌اند و نامگذاری امسال با نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، استمرار آن دیدگاه‌ها و نگرش‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام‌خمینی(ره) است.

بزرگ‌ترین ایستگاه صلواتی شمال‌غرب کشور در تبریز راه‌اندازی می‌شود

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا یادآور شد: صدها کارگر و رزمنده عرصه تولید به منظور حضور در مراسم سالگرد حضرت امام‌خمینی(ره) از استان آذربایجان‌شرقی به تهران عزیمت می‌کنند تا با حضور در مراسم سالگرد امام عزیزشان بار دیگر با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای تجدید میثاق کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: کارگران بسیجی علاوه بر حضور در مراسم سالگرد امام راحل، مجالس عزاداری برپا کرده و ایستگاه‌های صلواتی در ایام گرامیداشت یاد حضرت امام‌خمینی(ره) در استان آذربایجان‌شرقی راه می‌اندازند.

رضوانی افزود: برپایی نمایشگاه‌های بزرگ آشنایی با امام‌خمینی(ره) و انتشار ویژه‌نامه روح‌الله از برنامه‌های فرهنگی سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا در روزهای آتی است.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول