اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دیدار عباس و مشعل در قاهره به تعویق افتاد

خبرگزاری فارس: عضو دفتر سیاسی حماس اعلام کرد که نشست رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و رئیس دفتر سیاسی حماس در قاهره، دو هفته دیرتر از موعد مقرر و در تاریخ 20 ژوئن (31 خرداد) آتی برگزار خواهد شد.

دیدار عباس و مشعل در قاهره به تعویق افتاد

به گزارش فارس، "عزت الرشق" ضمن مثبت ارزیابی کردن فضای نشست‌های هیئت جنبش حماس با هیئت جنبش فتح در قاهره اعلام کرد که طرفین دوباره در تاریخ 5 ژوئن (16 خرداد) در قاهره دیدار خواهند کرد.

الرشق تصریح کرد که هیئت‌های دو طرف گام های مهمی در زمینه تشکیل دولت آتی فلسطین برداشته اند و انتظار می رود دور آتی مذاکرات منجر به دستیابی به توافق نهایی شود و عباس و مشعل در نشست خود تشکیل دولت وفاق ملی را اعلام کنند و سپس عباس طی نامه ای دستور تشکیل جلسه پارلمان فلسطین را صادر کند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، الرشق افزود طی نشست های اخیر هیات حماس با جنبش فتح با "سلیم الزعنون" رئیس شورای ملی فلسطین نیز تماس حاصل شده و مقرر گشته است که وی از کمیته تدوین قانون انتخابات شورای ملی تشکیل جلسات دوره‌ای از آغاز هفته آینده را خواستار شود.

به گفته وی دیدار "محمود عباس" و "خالد مشعل" نیز دو هفته دیرتر از موعد مقرر و در تاریخ 20 ژوئن(31 خرداد) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول