اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با فرا رسیدن فصل گرما

مددجویان کهگیلویه‌ای وسایل برودتی و سرمایشی دریافت کردند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه گفت: همزمان با فرا رسیدن فصل گرما، مددجویان کهگیلویه‌ای وسایل برودتی و سرمایشی دریافت کردند.

مددجویان کهگیلویه‌ای وسایل برودتی و سرمایشی دریافت کردند

عنایت رحیمی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه در سال جاری اقدام به توزیع 153 دستگاه کولر و 40 دستگاه یخچال در بین نیازمندان و ایتام کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)کهگیلویه خاطرنشان کرد: برای انجام هرچه بهتر این کار همکاران ما از مدت‌ها پیش اقدام به شناسایی افراد نیازمند و ایتام کردند.

وی با بیان اینکه اولویت واگذاری این وسایل با کسانی بود که هیچ وسیله سرمایشی نداشتند، اضافه کرد: در شهرستان کهگیلویه با توجه به دارا بودن اقلیم گرمسیری نیاز به وسایل سرمایشی دو چندان می‌شود.

رحیمی اعتبار هزینه شده در این زمینه را 638 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در سال گذشته و در فصل سرما نیز این نهاد با هزینه‌ای بالغ بر 369 میلیون ریال اقدام به خرید و توزیع وسایل گرمایشی در بین افراد نیازمند و مددجویان تحت حمایت کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه در ادامه به اعطای وام‌های قرض‌الحسنه کارگشایی به افراد نیازمند خبر داد و عنوان داشت: این وام به تمام افراد نیازمندی که دارای مشکل مالی حاد بودند واگذار شد.

رحیمی‌نیا تعداد وام‌های پرداخت شده را هزار و 164 مورد و با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 950 میلیون ریال اعلام کرد و بیان داشت: با برنامه‌ریزی که انجام داده‌ایم در سال جاری واگذاری وام‌های کارگشایی را ادامه خواهیم داد.

این مقام مسئول در کمیته امداد حمایت همه‌جانبه خیرین و مردم نوع‌دوست استان را در مسیر کمک‌رسانی به نیازمندان بسیار موثر دانست و افزود: بررسی مشکلات مددجویان و ایتام در اولویت کاری کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه در سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول