اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

قانون جدید ته‌لنجی بازنگری شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: قانون جدید ته‌لنجی به ضرر ملوانان کنگان است و باید بازنگری شود.

قانون جدید ته‌لنجی بازنگری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان تیمور یزدان‌شناس بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان کنگان اظهار داشت: کنگان دارای پتانسیل و قابلیت‌های بسیار زیادی در عرصه اقتصادی و تجاری است و به ویژه در حوزه نفت و گاز رشد و پیشرفت زیادی دارد.

وی افزود: حداکثر استفاده از پتانسیل و ظرفیت موجود باید در دستور کار مدیران و متولیان قرار گیرد و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: خدمت به مردم افتخار بزرگی است که نصیب مسئولان شده و نباید این فرصت را به راحتی از دست دهیم.

یزدانشناس بر لزوم جذب حداکثری اعتبارات مصوب تاکید کرد و یادآور شد: مدیران بکوشند تا در جذب اعتبار عقب نمانند زیرا این امر به ضرر دستگاه‌هاست و مردم متضرر می‌شوند.

وی اضافه کرد: باید نسبت به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و در دست اجرا اهتمام بیشتری داشته باشیم و هر پروژه‌ای که کلنگ‌زنی می‌شود باید تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به وضعیت کالای همراه ملوان (ته‌لنجی) نیز گفت: برخورداری از کالاهایی که تحت عنوان ته‌لنجی وارد بندر کنگان می‌شود حق اولیه مردم این شهر است و باید قانون جدید ترخیص کالای همراه ملوان مورد تجدید نظر جدی قرار گیرد.

یزدان‌شناس به سالروز میلاد امیرالمؤمنین (ع) و ارتحال امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: باید این دو مناسبت بزرگ شمرده شود و باید یاد و نام حضرت امام خمینی(ره) همواره گرامی داشته شود.

وی اذعان داشت: میلاد امیرمؤمنان حضرت علی(ع) از روزهای بزرگی است که به نام روز پدر نامگذاری شده و باید شخصیت والای ایشان تبیین شود.

فرماندار کنگان بر کیفیت‌بخشی به برنامه‌ها و مراسمات عمومی تاکید کرد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول