اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش مأموران انجام شد؛

دستگیری سارقان طلافروشی در کمتر از 72 ساعت

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس گفت: با تلاش مأموران آگاهی شهرستان قدس سارقان ناکام طلافروشی شناسایی و در کمتر از 72 ساعت دستگیر شدند .

دستگیری سارقان طلافروشی در کمتر از 72 ساعت
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قدس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، حسین کربلائیزاده با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی تماس چند تن از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان قدس مبنی بر یک فقره سرقت از یک طلا فروشی پیگیری موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت .
وی افزود: با اعلام این خبر مأموران کلانتری 12 این شهرستان بلافاصله درمحل حاضر و با بررسی موضوع مشخص شد که جوانی حدوداً 25 ساله و مسلح که صورت خود را با نقاب پوشانده بود وارد طلافروشی شده و در حالی که دو نفر مشتری زن در داخل مغازه حضور داشتند اقدام به شلیک تیر به سمت صاحب طلافروشی میکند.
کربلاییزاده افزود: با شلیک تیر به مالک طلافروشی سیستم هشدار دهنده مغازه به صدا درمیآید و سارق با توجه به تجمع مردم در اطراف طلافروشی چون چاره‌ای جز فرار نداشت بلافاصله از مغازه گریخته و با یک دستگاه خودرو پژو 206 که حامل یک نفر سرنشین نیز بود، از صحنه متواری میشود. وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، پیگیری آن در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و با بررسی دوربین‌های مداربسته چندین طلافروشی که در اطراف طلافروشی مورد نظر بودند و اظهارات شاهدان عینی ماجرا شماره‌هایی مخدوش و ناخوانا از پلاک خودرو سارقان به دست آمد.
فرمانده انتظامی شهرستان قدس در چگونگی و نحوه شناسایی سارقان عنوان داشت: با توجه به اینکه چند شماره از پلاک خودرو سارقان با هوشیاری شهروندانی که به هنگام سرقت در محل حادثه بودند، یادداشت شده بود هویت مالک خودرو شناسایی و از آن طریق تمام مخفیگاه‌های احتمالی که وجود سارقان در آنجا متصور بود تحت کنترل نامحسوس ماموران قرار گرفت تا اینکه سرانجام چند نفر مظنون با توجه به مشخصات ظاهری آنها شناسایی و یکی از آنها که مشخصات وی بیش از سایر مظنونین با مشخصات ظاهری سارق مطابقت داشت در اتوبان تهران - کرج دستگیر و به آگاهی منتقل شد .
به گفته کربلاییزاده متهم دستگیر شده در ابتدا منکر سرقت شد و اذعان داشت که خودرو را به تازگی از مالک قبلی آن خریداری کرده و در زمان حادثه نیز در جای دیگری حضور داشته اما با توجه به دلایل و شواهد موجود در نهایت متهم اعتراف به سرقت از طلا فروشی با همدستی یکی از آشنایان خود کرد‌.
فرمانده انتظامی شهرستان قدس خاطرنشان کرد: متهم ردیف دوم با راهنماییهای سارق دستگیر شده، انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس و پیگیریهای شبانه‌روزی مأموران پلیس آگاهی ظرف مدت 72 ساعت دستگیر و متهمان به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول