اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

برخورد قاطع با مفسدان مطالبه به حق مردم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ایلام گفت: برخورد قاطع با مفسدان مطالبه به حق مردم است.

برخورد قاطع با مفسدان مطالبه به حق مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام حجت‌الاسلام محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دهم اردیبهشت ماه سال 80 فرمانی هشت ماده‌ای خطاب به قوای سه‌گانه به ویژه دستگاه قضایی، نظارتی و انتظامی صادر فرمودند.

وی ادامه داد: معظم له در این فرمان در خصوص مبارزه همه جانبه و سازمان یافته با مفاسد مالی و اقتصادی تاکید فرمودند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: معظم له در این فرمان تاریخی خود مطالبات شفاف و واقعی مردم و نظام از مسئولان را یادآوری نمودند.

لطفی تصریح کرد: اگر قرار باشد دهه چهارم انقلاب دهه عدالت و پیشرفت باشد و فساد در ابعاد مختلف ریشه‌کن شود و جامعه اسلامی ما شاهد عدالت و رفاه باشد و تبعیض و رانتخواری از بین برود باید فرمان تاریخی رهبر انقلاب بدون هیچ مسامحه‌ای توسط دستگاه‌های ذی‌ربط اجرایی شود.

امام جمعه ایلام گفت: دستگاه‌های ذی‌ربط باید مبارزه با اخلالگران در سطوح مختلف را با جدیت انجام دهند.

وی ادامه داد: توجه به این نکات قطعا راه پیشرفت کشور را هموار و زمینه فساد اقتصادی را از بین خواهد برد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: امروز مسائل اقتصادی به عنوان مسئله اصلی و محوری یکی از نقاط چالشی مردم است و دشمنان هم در شرایط حاضر با تحریم‌های مکرر سعی دارند این چالش را تبدیل به یک بحران سیاسی در راستای به زانو درآوردن مردم و نظام اسلامی کنند.

لطفی تصریح کرد: بنابر این باید برای ساماندهی جدی به اوضاع اقتصادی یک حرکت جهادی توسط دولت و مجلس و کارشناسان دلسوز و متعهد در حوزه اقتصاد صورت گیرد و فرامین مقام معظم رهبری در همه عرصه‌ها عملیاتی شود تا مردم ایران اسلامی دهه پیشرفت و عدالت را جشن بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام در بخش دیگری از سخنانش به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات دور دوم شکوه، عظمت و اقتدار ملت و نظام اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشاند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مناسبت‌های مهم این هفته از جمله روز جهانی ارتباطات، روز ماما و همچنین وفات مادر گرامی حضرت عباس (ع) و ... اشاره کرد.

خطیب جمعه ایلام همچنین تذکراتی در زمینه گرانی در بازار ایلام داد و توجه دستگاه‌های نظارتی از جمله تعزیرات حکومتی را خواستار شد.

انتهای پیام/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول