اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی کهگیلویه:

بیشترین شکایت مردم کهگیلویه‌ از عدم تطبیق قیمت‌های بازار است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی کهگیلویه گفت: بیشترین شکایت مردم کهگیلویه‌ از عدم تطبیق قیمت‌های بازار است.

بیشترین شکایت مردم کهگیلویه‌ از عدم تطبیق قیمت‌های بازار است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، عین‌الله اخوان عصر امروز در نشست توجیهی با اصناف این شهرستان اظهار کرد: در ماه گذشته بازرسان ما 7 هزار و 44 مورد بازرسی از سطح بازار داشتند.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان کهگیلویه ابراز داشت: 847 مورد گزارشات مردمی داشتیم که نسبت به مدت مشابه در ماه قبل دارای رشد 10 درصدی بود که این خود ناشی از تعامل و همکاری بیشتر مردم با مجمع امور صنفی است.

اخوان بیان داشت: امور صنفی شهرستان کهگیلویه در یک ماه گذشته 35  فقره پرونده برای متخلفین تشکیل داد که همه آن‌ها برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شدند.

اخوان از پلمب 5 واحد صنفی متخلف در این مدت خبر داد و عنوان کرد: بیشترین شکایات مردمی در مورد تفاوت و عدم تطبیق قیمت‌ها در مورد اقلامی چون میوه، سبزیجات، مواد لبنی و خدمات موبایل بود.

وی همچنین تصریح کرد: بیشترین تخلفات هم در قالب گرانفروشی و ضرر و زیان به شخص ثالث صورت گرفته بود.

اخوان با بیان اینکه مردم باید همواره تخلفات را به ما گزارش دهند اظهار داشت: چشم‌پوشی از کوچکترین تخلف و گرانفروشی در مدت کوتاهی می‌تواند قسمت اعظم بازار را در بر گیرد.

این مقام مسئول در امور صنفی کهگیلویه اضافه کرد: همشهریان در کوتاهترین زمان ممکن تخلفات را به بازرسان ما اطلاع دهند تا قدرت مانور از متخلفین گرفته شود.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان کهگیلویه، گزارشات مردمی را بهترین کمک به بازرسان امور صنفی دانست و اضافه کرد: مردم مطمئن باشند که در کمترین زمان ممکن به شکایات آنها رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه نادیده گرفتن و چشم‌پوشی از تخلفات هر چند کوچک می‌تواند باعث ایجاد التهاب و تنش در بازار شود، عنوان داشت: این امر می‌طلبد که مردم از همکاری با ما در زمینه ارائه گزارش با جدیت بیشتری وارد عمل شوند.

وی با اشاره به کمبود نیروهای بازرس در این دستگاه افزود: همشهریان در همه حال باید خود را بازرسان ما بدانند و مطمئن باشند حمایت از حقوق شهروندان در اولویت کارها قرار دارد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول