اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین ‌زهرا تأکید کرد

هم‌فکری مسئولان و صاحب‌نظران برای رفع معضل آلودگی هوا

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین ‌زهرا گفت: مسئولان باید با هم‌فکری و هم‌اندیشی با صاحب‌نظران حوزه شهری، زمینه را برای رفع معضل آلودگی هوا فراهم کنند.

هم‌فکری مسئولان و صاحب‌نظران برای رفع معضل آلودگی هوا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین ‌زهرا، ابوالفضل طاهرخانی پیش از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بویین‌ زهرا که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با بیان روایاتی از پیشوایان دینی پیرامون لزوم حفظ منابع و ثروت‌های خدادادی اظهار کرد: دین مبین اسلام به مسلمانان همواره سفارش کرده است تا برای توجه و احترام به طبیعت و نعمت‌های الهی تلاش کنند.

وی افزود: همه مردم و مسئولان باید با مشارکت یکدیگر زمینه را برای توسعه هرچه بیشتر فضا و منابع طبیعی مهیا کنند.

فرماندار بویین ‌زهرا با بیان اینکه امروز آلاینده‌های متعددی در سطح کشور، محیط زیست و منابع طبیعی را تهدید می‌کنند، تصریح کرد: مسئولان محیط زیست وظیفه دارند تا با نظارت و برنامه‌های منسجم‌تر در راستای ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی و زیست بوم‌ها تلاش کنند.

 طاهرخانی با بیان اینکه طی چند سال اخیر تلاش‌ها و کوشش‌های فراوانی در زمینه کنترل آلودگی‌های مضر و مخرب صورت گرفته است، بیان کرد: باید از سازمان محیط زیست انتظار جدی داشت که در تمام حوزه‌های مربوط به خود با همت و سعی مضاعف‌ تلاش کرده و موجب بقا و حفظ منابع خدادادی و طبیعی کشور شود.

وی تعامل و هماهنگی میان بخش‌ها و نهادهای مختلف در شهرستان بویین ‌زهرا در راستای توجه به حفظ طبیعت را بسیار ضروری و مهم دانست و عنوان کرد: امروز همه مسئولان و متولیان ارگان‌های گوناگون باید در زمینه کمک و همکاری با اداره محیط زیست اهتمام ورزیده و جدیت بیشتری نسبت به دوره‌های گذشته داشته باشند.

 فرماندار بویین ‌زهرا با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر آلودگی هوا به عنوان یکی از مهم‌ترین موضوعات روز در سطح کلانشهرها مطرح است، تصریح کرد: برنامه‌ریزی و هم‌اندیشی مدیران با صاحب‌نظران حوزه مسائل شهری می‌تواند به رفع این مشکل و دغدغه بزرگ در کلان‌شهرها کمک شایانی داشته باشد.

 گفتنی است در پایان این جلسه ابوطالب کریمی به عنوان رئیس جدید اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بویین‌زهرا معارفه و از زحمات عبدالحلیم بلاش به عنوان مسئول قبلی این اداره تقدیر شد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول