اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل راه و شهرسازی هرمزگان خبر داد

بهره‌برداری از پل حسنلنگی تا پایان شهریور

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل راه و شهرسازی هرمزگان از بهره‌برداری از پل حسنلنگی‌ تا پایان سال‌ جاری خبر داد.

بهره‌برداری از پل حسنلنگی تا پایان شهریور

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی زندیه‌وکیلی پیش از ظهر امروز در نشست تشریح مصوبات سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان گفت: دستاوردهای این سفر تحولات چشمگیری را در بخش‌های راه و مسکن ایجاد خواهد کرد که از اهم آن‌ها می‌توان به بهره‌برداری از پل حسنلنگی اشاره کرد.

وی هدف و تاثیرات اجرایی این پروژه را کاهش مصرف سوخت و استهلاک وسایل‌نقلیه، تسهیل در رفت و آمد و ارتقای ایمنی محورها عنوان کرد.

مدیر‌کل راه و شهرسازی استان هرمزگان ادامه داد: پل حسنلنگی با مشخصات 10 دهانه 30 متری با ساختار بتونی و تیرهای پیش‌ساخته و دارای 11 پایه ستون و سر ستون در محور بندرعباس _ دوراهی میناب و رودان تا پایان شهریورماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

زندیه‌وکیلی افزود: برای احداث پل حسنلنگی بیش از 6 میلیارد تومان هزینه می‌شود.

وی افزود: ساخت این پل از سال 89 آغاز شده و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز تا پایان شهریورماه سال ‌جاری به بهره‌‌برداری می‌رسد.

مدیر‌کل راه و شهرسازی استان هرمزگان با اشاره به مزایای بهره‌برداری از پل حسنلنگی گفت: این پل تا‌کنون 60 درصد پیشرفت فیریکی داشته است و با توجه به اینکه از سال 85 محور بندرعباس – دوراهی میناب به صورت بزرگراه احداث و بهره‌برداری شده است در دو نقطه پل‌های جلابی و حسنلنگی تردد به صورت دو طرفه انجام می‌شود که با بهره‌برداری از پل دوم حسنلنگی تردد و عبور و مرور در باندهای مجزا برقرار خواهد شد.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول